wel of geen tv op de kamer

Hoihoi,

Wij willen inderdaad die roze van Disney voor haar kopen. En hier wordt het tv kijken voor Marissa wel echt beperkt. Ze mag dus echt niet hele dagen achter de tv, maar als ze net wakker is mag ze wel even een dvd van de teletubbies kijken of zo. Ik moet ook zeggen dat ze heel erg goed zelf kan spelen en daarom voor in de ochtend wel een keer een filmpje mag kijken. En ze zijn nog te klein om alleen boven te zitten dus is het echt alleen voor als ze wakker is. Wij hebben geen tv boven dus nu kijkt ze ook nooit boven

groetjes Linda

Hoi Linda,

Tara slaapt nog bij ons op de kamer en op onze kamer staat een tv. Die zet ik eigenlijk alleen 's ochtends aan als ze haar flesje melk drinkt en ik haar luier verschoon en haar omkleed. Dan kijkt ze naar Nederland 3.
In onze woonkamer staat de tv die het meeste aanstaat.
Als Tara later op haar eigen kamer gaat slapen, dan zullen we er geen tv neerzetten.
Ik vind dan een tafel met stoeltje en ander speelgoed leuker, tv kijkt ze wel met ons in de woonkamer.
Maar zo denkt iedereen er anders over, die roze is wel heel mooi om te zien, hihi.

Groetjes,
Shivana

o nee hier ook voorlopig nog geen tv bij Jayden op zijn kamer hoor, ik vind het nu nog onzin.
Je zegt zelf dat ze bijna nooit kijkt nu en als ze er straks 1 heeft dan neem ik niet aan dat de tijd die ze tv mag kijken jij samen met haar op haar kamer gaat zitten...
Over een jaar of 6 a 7 kijken we wel weer eens verder... En idd die roze is errug leuk...
Ach ieder zijn mening he...

Groetjes, Patricia (Jayden 18-05-2007)

Bij ons komt er ook voorlopig geen tv, pas als Jesse naar de middelbare school gaat en mocht, het in het nieuwe huis komen, dan komt hij op de voorzolder te staan, zodat hij echt z'n kamer uit moet om te gaan kijken.

Bij ons staat de tv best vaak en lang aan, maar hij taalt er totaal niet naar, hij is meestal al druk aan het spelen...alleen voor de teletubies, de tweenies en z'n grote vriend BUMBA, blijft hij stil zitten!

Als wij een twee nemen, dan zal deze wat eerder een tv krijgen, want die op de voorzolder is dan ook meteen voor de tweede!

Verder kijken we gewoon lekker saampjes tv, vind ik wel zo gezellig!

Groetjes
Angel

Nee hier absoluut geen tv op de kamer. En ook geen eigen pc, dat wil ik graag onder controle houden.
Sowieso kijkt Feline nu alleen af en toe sesamstraat of teletubbies, maar ik heb de tv overdag eigenlijk altijd uit staan.
Ik merk dat ik dan ook heel weinig doe. Dennis gaat wel speciale programma's op de laptop zetten voor Feline als ze daar groot genoeg voor is.

groetjes Maris

Nee, hier geen tv's op slaapkamers. Ook wij willen geen tv op onze slaapkamer. Daarnaast wil ik ook in de gaten houden waar mijn kinderen naar kijken...

Terug
Bovenaan