wel of geen vaccinatie?

Zal ik eens wat zeggen ik heb op internet zitten speuren over bijwerkingen maar daar is helemaal nog niks bekend over pas december man mijn hart klopt in mijn keel wat moet ik mijn zoon weer aandoen maar ja hij is astmatisch dus hij valt in de risicogroep hij heeft meer de kans om te komen overlijden dan een gezond iemand . Ik zit nou met tranen in mijn ogen ik ga maar duimen dat het allemaal goedkom

Hey,

Ook ik laat ze NIET enten.Vallen ook niet echt in de risico groep kwa ziektes. Tja ze hebben allebei nog nooit wat gehad. Ik zie er eigenlijk het nut niet van in. Zeker omdat er met de gewone griep ook 1000 doden per jaar in nederland zijn. Daar hoor je ook nooit iemand over.....

Toevallig gister deze discussie ook gehad, paar mama's en zwangeren bij elkaar... Ook van die zwangeren neigen de meeste naar NIET enten, omdat ze idd bang zijn voor bijwerkingen.

FF een ander vraagje dan, HOEVEEL ZIEKE KINDJES ZIJN NIET GESTORVEN.....? Weten jullie het.....?

Groetjes Wen

Hoi Lis,

Ik ben zelf ook asmatisch en heb dus jarenlang de griepprik gehad. En heel erg gekwakkeld met weerstand, vaak ziek en ook vage lichamelijke klachten.
Nu al 2 jaar niet die prik gehaald en ik voel me een heel stuk beter. Ook weerstand is stukken beter.

Dit wil niet zeggen dat dat voor iedereen geldt. Overleg goed met je huisarts.
Iedere huisarts heeft namelijk systeem dat bij bepaalde medicijnen men die brief voor inenting ook ontvangt. Maar dat wil niet zeggen dat het ook perse moet.
Overleg goed en vertel je angsten.

Liefs Irene

mijn opa is ook asmatisch en heeft longemfyseem. ook een risico persoon dus.
ook hij heeft jaren lang de griepprik gehad, en werd er elk jaar ziek van.
toch heeft hij besloten om wel die mexicaanse griepprik te halen. overleg idd met je huisarts. vraag wat hij zou doen, en waarom.
maak je er niet te gek over hoor! daar schiet je zelf niks mee op, maar je kids ook niet.
succes met je keuze!

liefs, do

Dank je wel meiden hij heeft al de gewone griepprik gehad maar nog niet de mexicaanse dat zijn er ook nog eens twee. Ik had gelezen dat er zelf mensen in zweden aan het vaccin zijn overleden misschien is ook niet zeker

heyhey

ja, maar er zijn vast en zeker ook mensen overleden aan de gewone griepprik.
die hoor je alleen niet.
lieverd, maak je niet gek.
ik snap dat je best wel bang bent. t is ook angstaanjagend, maar je houd t toch niet tegen.
ik zou milton gewoon in laten enten. hij heeft de gewone griepprik ook gehad zeg je, dan zal deze prik ook wel goed gaan.

liefs

ik laat mijzelf wel inenten omdat ik het graag wil "voorkomen".
ik heb zelf bronchitis en de huisarts verteld mij dat er verder geen risico`s aan vast zitten.
ook ben ik bijna 22 week zwanger.

voor Quinten weet ik het niet.
ook hij heeft vorige winter aan de ventolin en het andere medicijn gezeten en krijgt nu ook griep over griep heen.

een twijfelaar voor hem.

groetjes lenie

Lastige kwestie he, dat wel of niet inenten.
Op deze site kan je meer informatie vinden over de voors en de tegens:

www.despuitblijfteruit.nl

Wij gaan ons niet laten inenten. De bijwerkingen zijn nog helemaal niet bekend. En dat vind ik gewoon heel erg link!

Succes allemaal met het maken van de goede keuze voor jullie.

Dory

Terug
Bovenaan