wel of geen versie (draaipoging)

Hoi! (ging even mis!)

Onze kleine ligt ook in stuit. Hierbij heb ik ook nog hoge bloeddruk, sinds een paar dagen, dus dan wordt er helemaal niet gedraaid i.v.m. de risico's. Volgende week dinsdag moeten we weer voor controle naar het ziekenhuis en dan krijgen we ook informatie over stuitbevallingen en keizersnedes i.v.m. de stuitligging. Wij zijn allebei een beetje huiverig voor een stuitbevalling i.v.m. de risicio's die er voor de baby aankleven. Een keizersnede is natuurlijk ook geen pretje, maar als blijkt dat we kunnen kiezen, dat beide bevallingen mogelijk zijn, denk ik dat we toch voor een keizersnede zullen gaan. Maar eerst dinsdag even afwachten, want straks blijkt dat het kindje aan de grote kant is of mijn bekken te smal en dan hebben we helemaal niks te kiezen.

Allemaal veel succes!
Groetjes
Esther

is ook niet overal hoor ik had zelf een stuit kindje ben 10 juni 2004 bevallen en ze raadde mijz elfs aan om het gewoon opd e natuurlijke weg te proberen ik heb wel een versie gehad en die is niet gelukt was ook erg pijnlijk maarja en ben op een woensdag ingeleid en uiteindelijk toch donderdag een keizersnee gekregen omdat mn kindje niet meer was ingedaald maar als je kindje is ingedaald mag je het hier in breda op de natuurlijke manier proberen hier wordt zelf s van te voren je bekken opgemeten en het kindje gemeten om te kijken of het wel "in elkaar past"
succes danielle

hallo mijn naam is kim ik ben 2 mei op de normale manier bevallen van een mooie dochter Eva. Eva lag ook in een stuit en de versie was mislukt. de bevalling is mij 100% meegevallen ik heb er 5 uur over gedaan. alleen het gewrik en gedraai om een kindje in een stuit eruit te krijgen is wat minder.

ik heb al een reactie geplaatst bij een vraag hierover van 13 juli. wellicht heb je die al gelezen. Ik kan alleen maar positief zijn over mijn natuurlijke bevalling. wat je keuze ook is: succes! (gaat niet over de draaipoging maar wel over stuitligging, sorry)

Terug
Bovenaan