Wel of geen zorgen maken, veel spugen.

Wij hebben vanaf week 1 een spugen en dan soms ook echt een hele golf na de fles en ook tot de volgende fles mondjes. Hij had er ook geen last van. Het was vooral lastig voor ons. Na 5 weken zijn we een klein beetje Johannesbroodpitmeel in overleg met cb gaan toevoegen. Sindsdien spuugt hij zelden. Wel eens een mondje net na de fles of een uur later. Ook vaak als hij dan heel druk met lachen en brabbelen is of als hij kracht zet voor een scheetje. Maar zolang ze er geen last van hebben en goed plassen hoef je je geen zorgen te maken.
 
Geen zorgen maken :) hier doet mijn zoon dit al 11 weken en hij groeit goed en heeft er geen last van. CB hier wilde juist niet dat ik aan de Johannesbroodpitmeel ging, omdat hij er geen last van geeft. Stom dat zelfs cb's zo verschillen dan. Maargoed, meneer hier drinkt gewoon altijd te veel. Groeit ook echt heel hard 
 
[quote quote=10234960]Wij hebben vanaf week 1 een spugen en dan soms ook echt een hele golf na de fles en ook tot de volgende fles mondjes. Hij had er ook geen last van. Het was vooral lastig voor ons. Na 5 weken zijn we een klein beetje Johannesbroodpitmeel in overleg met cb gaan toevoegen. Sindsdien spuugt hij zelden. Wel eens een mondje net na de fles of een uur later. Ook vaak als hij dan heel druk met lachen en brabbelen is of als hij kracht zet voor een scheetje. Maar zolang ze er geen last van hebben en goed plassen hoef je je geen zorgen te maken.[/quote]
Dankjewel! Dat kan ik wel eens overleggen met het CB!?
 
[quote quote=10235037]Geen zorgen maken hier doet mijn zoon dit al 11 weken en hij groeit goed en heeft er geen last van. CB hier wilde juist niet dat ik aan de Johannesbroodpitmeel ging, omdat hij er geen last van geeft. Stom dat zelfs cb’s zo verschillen dan. Maargoed, meneer hier drinkt gewoon altijd te veel. Groeit ook echt heel hard[/quote]
Dankjewel voor je reactie! Begin me nu toch echt al minder zorgen te maken nu ik weet dat het bij heel veel baby’s voorkomt en ze heeft genoeg plasluiers?
 
Terug
Bovenaan