Je hebt al een heleboel reacties gekregen zie ik, maar toch wil ik ook even reageren...
Wij zijn nu 27 weken zwanger van ons eerste kindje... Door wilde acties van mijn man voor mijn tijd lossen wij 700 euro per maand af aan zijn schulden, en dit zal nog duren tot 2013. In 2011 gaan we verhuizen naar een woning met een kale huur van 700 euro, dus daar zijn we al een maandsalaris aan kwijt! Ik heb geleerd dat je met een beetje lef een heleboel voor elkaar krijgt. Wist je dat ALLE winkels je kortingen kunnen geven? Ik ben hier niet zo goed in, maar mijn vriendin wel, die koopt dus samen met mij de dingen die we nodig hebben... Zo heeft ze ene paar schoenen met 50 euro korting voor elkaar gekregen en een jas met 20 euro korting...
Daarnaast... mail eens een rondje! Niet geschoten is altijd mis! Vraag gewoon wie je kan helpen, wie nog wat spulletjes over heeft of op zolder heeft staan! Koop spullen in de aanbieding, ook al heb je ze nu nog niet nodig maar volgende maand pas ofzow...
Zelf wilde ik niet teveel geld uitgeven aan posititekleding, draag laagjes! Zo heb ik mijn eigen shirt aan met lange mouwen en een langer hempje met korte mouwtjes... Tuniekjes en leggingen doen het ook erg goed!
En indd... marktplaats blijft een goede uitvinding!!
Heel veel succes met zwanger worden!