wel of niet aan een kindje beginnen

Thnx again voor al jullie berichtjes....
We zijn inmiddels gestopt met de pil sinds 2 maand en we gaan er dus voor....
Zal jullie wel op de hoogte houden of het lukt.....

Liefs Ikkemij76

Nogmaals bedankt voor al jullie reacties....
Ben inmiddels sinds begin mei gestopt met de pil,dus we gaan er voor....
Nogmaals bedankt voor al jullie reacties....

Je bent 34 en geeft aan dat je voorlopig nog in de schulden zit. ik zou zeker voor een kindje gaan.
spulletjes kan je goedkoop aankomen. was van de week 's avonds bij de ikea aan het kijken. maar een kinderkamertje heb je voor weinig. onder de 200 euro ben je bijna klaar. dus ik zou zeker voor kindje gaan.

wij hebben ons kamertje ook bij de ikea gekocht, commode zelf gemaakt van een kastje en een plank erop gemaakt...en idd marktplaats is geweldig:)
een mooie uitspraak: volg je hart en niet je portemmonnee want geluk is niet te koop...weet even niet meer van wie maar het raakt mij best diep:) is natuurlijk uiteindelijk de waarheid...want wie veel geld heeft maar geen liefde is ook niet gelukkig toch?

Je hebt al een heleboel reacties gekregen zie ik, maar toch wil ik ook even reageren...

Wij zijn nu 27 weken zwanger van ons eerste kindje... Door wilde acties van mijn man voor mijn tijd lossen wij 700 euro per maand af aan zijn schulden, en dit zal nog duren tot 2013. In 2011 gaan we verhuizen naar een woning met een kale huur van 700 euro, dus daar zijn we al een maandsalaris aan kwijt! Ik heb geleerd dat je met een beetje lef een heleboel voor elkaar krijgt. Wist je dat ALLE winkels je kortingen kunnen geven? Ik ben hier niet zo goed in, maar mijn vriendin wel, die koopt dus samen met mij de dingen die we nodig hebben... Zo heeft ze ene paar schoenen met 50 euro korting voor elkaar gekregen en een jas met 20 euro korting...

Daarnaast... mail eens een rondje! Niet geschoten is altijd mis! Vraag gewoon wie je kan helpen, wie nog wat spulletjes over heeft of op zolder heeft staan! Koop spullen in de aanbieding, ook al heb je ze nu nog niet nodig maar volgende maand pas ofzow...

Zelf wilde ik niet teveel geld uitgeven aan posititekleding, draag laagjes! Zo heb ik mijn eigen shirt aan met lange mouwen en een langer hempje met korte mouwtjes... Tuniekjes en leggingen doen het ook erg goed!

En indd... marktplaats blijft een goede uitvinding!!

Heel veel succes met zwanger worden!

@Corina1980.
Ik begrijp niet hoe je kan zeggen dat 100€ genoeg is per week voor eenkindje. Ze geeft aan dat ze 100€ per week hebben voor henzelf, 2 personen dus + dadelijk nog een baby?

Om goed te blijven leven, zou ik zeggen wacht nog even met het krijgen van een kindje tot je financieel weer ruimte hebt.
De pakken voeding, potjes, luiers, geneesmiddelen, kleding, babykamer etc... voor €100 per week met 3 personen lijkt mij echt onmogelijk.

Hey ikkemij76 ook ik zou er gewoon voor gaan, gezien je leeftijd kun je beter niet al te lang meer wachten, en het moet toch prima te doen zijn met 100 euro per maand. En als de kleine er eenmaal is krijgen jullie ook nog kinderbijslag en zijn er allemaal persoonsgebondenbudget toeslagen.
Misschien een idee om eens bij belastingdienst/toeslagen te kijken voor wat meer info?
Nou heel erg veel succes,
Liefs en groetjes Marielle1785

Terug
Bovenaan