Wel of niet???? Bah..onzekerheid

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik zit met een probleem, word er erg onzeker van.
Ik heb inmiddels al een aantal testen gedaan.
Vanmorgen gaf de test een streepje aan...wel heel licht. Vanmiddag met dezelfde soort test weer een heel licht streepje. Gelijk daarachteraan heb ik een andere test gedaan en daar was niks op te zien.
Zo gaat het steeds een beetje....de ene wel en de andere niet. Weet niet waar ik nu aan toe ben.
Woensdag is offficeel mijn NOD.

Lfs Niek

Hey Niek,

Een streep is een streep, dus denk dat ik je kan feliciteren!!!Misschien is de ene test gevoeliger als de andere, tenslotte is woensdad ook pas je nod.Als ik jou was zou ik dan nog een testje doen, dan weet je het zeker!!!!
Succes, enne laat je het nog even weten?

liefs mamavanjesse

Hallo mama van jesse,

Bedankt voor je snelle antwoord.
Ik hoop zo dat het streepje klopt. Ik heb nog wel een digitale CB hier liggen maar die durf ik nog niet te doen. Wachten is zo   moeilijk, ik neem me iedere keer voor om niet te gaan testen maar dat lukt me niet.
Heb trouwens vanaf gisteravond wat zere borsten, als ik aan de zij of onderkant van mijn borst druk..dicht tegen mijn lichaam. Maarja dit zou ook kunnen komen omdat ik misschien ongi moet worden??? (dit had ik overigens alleen toen ik nog aan de pil was)
Hoe heb jij dat ervaren? en andere klachten?
Ik hou je zeker op de hoogte

Lfs Niek

Hey Niek,

Ik neem me ook altijd voor om niet te vroeg te testen, helaas is me dit nog nooit gelukt,haha!Heb nu de testen van sensitest, die je 6 dagen voor je NOD kunt doen, ik wil die woensdag doen, zaterdag is mijn NOD, zit ik 3 dagen voor NOD!
Welke ronde is dit voor jou???Voor mij is dit alweer ronde 14!PPFFF.Heb deze maand voor het eerst menopur, en daarna pregnyl gespoten.
Ik hoop zo dat dit gewerkt heeft!!!
We hebben al een zoontje,Jesse die wordt in nov al 4jr.
Van Jesse was ik in ronde 2 al zwanger, en nu ronde 14 alweeer!
Heel stom maar ik was toen altijd onregelmatig, maar ik wist zeker dat ik zwanger was, had zere borstebn en een gevoel zwanger te zijn!!!Ik hoefde voor mijn gevoel niet eens een test te doen om het bevestigd te zien .

Bij de onderzoeken die we hebben gehad was trouwens alles goed, heb ook gewoon een eispong enzo, heb eerst een paar rondes clomid gebruikt, maar kreeg ik steeds meerdere grote eieren van, en mijn slijmvlies werd er dun van, vandaar dat we zijn overgestapt zijn op menopur en pregnyl!!!

Hey als ik jouw was zou ik er morgen nog een testje tegenaan gooien!Desnoods koop je er 2 voor 5 euro bij de kruidvat!!!

Tot snel, enne ik duim voor je!!!

liefs mamavanjesse

Hai MamavanJesse,

Nog even snel een berichtje voor het slapen gaan.
Mijn vriend en ik zijn nu ongeveer 2 jaar onderweg...onderzoek hier, onderzoek daar.
Mijn vriend is helaas onvruchtbaar.
Ik heb net mijn 4e KID gehad.
Eerste keer gelijk zwanger, ik belande alleen helaas in het ziekenhuis omdat het buitenbaarmoederlijk was.
Al die keren heb ik Clomid geslikt, eerst 50, later 100 mg.
Daarbij kreeg ik Pregnyl.
Alleen ik bleek bijwerkingen te krijgen van de Clomid, wazig zien, flikkeringen, dubbel zien. Dat heeft met je hypofyse (hersenstam) te maken dus dit was de laatste keer dat ik het gebruiken mocht..ik heb die kuur namelijk maar gewoon afgemaakt ondanks de bijwerkingen, vond het anders zonde van de weggegooide maand. Achteraf was dat niet slim, maar gelukkig is er niks aan de hand.
Volgende maand moet ik dus beginnen met het spuiten van Puregon waar ik heel bang voor ben. Morgen moet ik de Prikpen en DVD ophalen en krijg ik wat instructies.
Hopelijk niet nodig, maar als het wel nodig blijkt te zijn heb ik me in iedergeval goed voor bereid.
Ik hou je op de hoogte. Morgen weer testen.

Lfs en slaap lekker

Niek

Hallo,

Dus jullie zijn ook al een tijd bezig!!!PPPFFF!
Hoe ervaar je het??Ik vindt het elke maand zwaarder worden!Elke maand toch weer hoop!En dan toch ongi!
KID is toch, kunstmatige inseminatie donor??Ook best heftig allemaal!!!
Dus je moet ook beginnen met spuitem, als het niet gelukt is.
Ik zag er ook tegenop, maar mij valt het erg mee.Ik heb de eerste keer moeten doen onder begeleiding van de assistente van de fertiliteitsarts, zij wou het doen, maar ik had zoiets van, laat me het maar meteen zelf doe, is het thuis ook niet zo eng.
De eerste paar x thuis deed ik er wel een kwartier over, met menopur moet je het namelijk zelf mengen, maar daarna was het in 5 min klaar!!!
Maar ik ga er vanuit dat het voor jou niet nodig is hoor!!!!
Ik duim voor je!!!!

Liefs anies(mamavanjesse)

Hai hai,

Ja klopt dat is inseminatie met donorzaad.
Ik vind het ook iedere maand weer zwaarder worden en de teleurstelling word alsmaar groter. De 2 weken wachten in onzekerheid vind ik het ergst.
Grote teleurstelling als de rode duivels op bezoek komen maar dan is het ook al weer snel naar de volgende behandeling.

Vanmorgen was ik in het ziekenhuis, ik moest de prikpen alvast voor de zekerheid ophalen, ook kreeg ik er een dvd en folder bij.
Gister had ik op intenet al een filmpje gezien over hoe het moet, nou ik zat echt jankend achter de pc want ik wist zeker dat ik dat nooit zou durven om die naald in mijn buik te zetten.
De assistente heeft me alles uitgelegt en toen moest ik mezelf "droog prikken" Ik dacht....oh dat doe ik wel even, dat is net alsof, alleen de handelingen maar niet echt prikken.
Niet dus, ik moest mezelf prikken maar dan zonder de vloeistof erin te spuiten. Eerst dufde ik niet, had het zweet op mijn rug staan en was vuurrood aangelopen :) Daarna heb ik het gewoon gedaan. Ben super trots nu op mezelf.
Hopelijk is het niet nodig, maar heb niet zo'n positief gevoel meer dat het dit keer misschien wel raak is.
De assistente zei ook dat ik echt pas moest testen 1 dag na dat ik ongesteld moet worden, daarvoor is het nog te vroeg en word je er alleen maar onzeker van.
Heeft ze ook wel gelijk in, maarja probeer het testen maar eens uit te stellen hahaha.
Hoe is het nu met jou?

Lfs Niek

Hey Niek,

Je houdt het wel spannend he??haha!!!Dus tot woensdag wachten,ppfff!
Ik heb mijn nod zaterdag, kan nu al bijna niet meer wachten, wordt er gek van!!!!

Aan de ne kant heb ik wel een goed gevoel, vooral omdat ik nog geen buikpijn heb, dit heb ik normaar altijd vanaf ong 5 dagen na mijn eisprong.
Ik voel wel iets van onderen, maar heb ook een blaasontsteking, dus weet niet of het toch van een eventuele ongi komt, of van de blaasonsteking, lastig hoor!!
Af en toe heb ik wat rare steekjes in mijn onderbuik, en lies.Maar ben zo bang dat ik het mezelf ook gewoon inbeeld!

Vindt het stoer hoor van je, dat je toch geprikt hebt.Na een tijdje went het echt hoor!!!
Hey heb jij ook een hsg gehad???De arts stelt het steeds uit omdat er eigenlijk geen reden voor is om het te doen, maar wordt ik weer ongi, gaat het toch gebeuren.Schijnt best pijnlijk te zijn??
Hoe oud ben je trouwens, sorry, ben niewsgierig,haha!!!
Ik ben 26!

liefs anies

Terug
Bovenaan