Hey Niek,
We zijn allebei 26!!!
Kun je echt nog tot woensdag wachten?Knap hoor!
Ik heb 4 maanden clomid gebruikt, waarvan 3 maanden er 2 eitjes waren, en 1 maand waren het er 3, toen mochten we niet verder omdat de kans van een 3ling erg groot was, en dit wordt afgeraden.
Nu sinds afgelopen maand vanaf dag 3 tot ongeveer dag 14 menopur gespote, en op dag 14, toen was mijn ei 25mm, kreeg ik de pregnyl injectie.
We doen het op de natuurlijke manier(klinkt een beetje raar)gewoon vrijen.
Ik wordt wel getimed zeg maar, dit door middel van echo's, als mijn ei op knappen staat, moeten we,haha!Maar de laatste tijd gaat dat me steeds meer tegen staan.
Hoe gaat dat bij jullie dan??Een beetje stomme vraag misschien, sorry!!
Ik denk dat ik niet kan wachten tot zaterdag, heb vandaag stiekem al getest,stom!!!
Ik had via internet testen besteld die je 6 dagen voor je NOD kan doen, heb ik afgelopen zaterdag binnengekregen, de dagen voor zaterdag had ik steeds een positieve test, maar dit kwam door de pregnyl.
Zaterdag was ie dus negatief, dus de hormonen van de pregnyl waren uit mijn lichaam.
Vandaag was een hele goede vriendin bij me op de koffie, en die is dus zwanger(wat best moeilijk is)maar bij haar vorige zwangerschappen heeft ze heeeel veel overgegeven, en nu voelt ze niks, dus ze werd onzeker, ik gaf haar dus een test van mij, natuurlijk meteen 2 dikke strepen!
Ik kon me toen niet bedwingen en heb er ook 1 gedaan, dom dom, het is nu 5 dagen voor NOD!!!Negatief natuurlijk!!!
Heb nu via internet van clear blue besteld, de digitale, hoorde daar positieve verhalen over!
Wil sowieso wachten tot donderdag, maar weet niet of me dit lukt, ben er zo mee bezig!!!Voel ik al wat??En ga zo maar door!heb jij dit ook?\
Af en toe wordt ik gewoon gek van mezelf!!!
Nog ff een nieuwsgierige vraag,haha, werk je ook?En wat doe je??
Ik werk in de kinderopvang, maar heb een 0-uren contract dus de afgelopen 3 weken helemaal niet meer gewerkt,gggrrr!Dat gaat de tijd extra langzaam!!!PPFF
Wat een lang verhaal zeg!!haha Hoop snel wat van je te horen!!Vindt het wel gezellig zo!!!haha!
liefs anies