Wel of niet???? Bah..onzekerheid

Hai Anies,

Ik ben 27 jaar, en mijn vriend is 37 jaar....en de jouwe??? hahahah ik ben ook nieuwsgierig.
Een HSG, wel eens van gehoord maar wat is het precies? Waarom krijg je die dan?
Ik heb dat in iedergeval (nog) niet gehad.
Wanneer ga je testen? Echt op zaterdag of toch eerder?
Die pijntjes in mijn onderbuik heb ik ook gehad, en nu nog af en toe. aan de linkerkant onderin.
Spannend, ik ga in iedergeval ook voor jou duimen.
Wat doen jullie? IVF, ICI, KI?

Lfs Niek

Hey Niek,

We zijn allebei 26!!!
Kun je echt nog tot woensdag wachten?Knap hoor!
Ik heb 4 maanden clomid gebruikt, waarvan 3 maanden er   2 eitjes waren, en 1 maand waren het er 3, toen mochten we niet verder omdat de kans van een 3ling erg groot was, en dit wordt afgeraden.
Nu sinds afgelopen maand vanaf dag 3 tot ongeveer dag 14 menopur gespote, en op dag 14, toen was mijn ei 25mm, kreeg ik de pregnyl injectie.
We doen het op de natuurlijke manier(klinkt een beetje raar)gewoon vrijen.
Ik wordt wel getimed zeg maar, dit door middel van echo's, als mijn ei op knappen staat, moeten we,haha!Maar de laatste tijd gaat dat me steeds meer tegen staan.
Hoe gaat dat bij jullie dan??Een beetje stomme vraag misschien, sorry!!
Ik denk dat ik niet kan wachten tot zaterdag, heb vandaag stiekem al getest,stom!!!
Ik had via internet testen besteld die je 6 dagen voor je NOD kan doen, heb ik afgelopen zaterdag binnengekregen, de dagen voor zaterdag had ik steeds een positieve test, maar dit kwam door de pregnyl.
Zaterdag was ie dus negatief, dus de hormonen van de pregnyl waren uit mijn lichaam.
Vandaag was een hele goede vriendin bij me op de koffie, en die is dus zwanger(wat best moeilijk is)maar bij haar vorige zwangerschappen heeft ze heeeel veel overgegeven, en nu voelt ze niks, dus ze werd onzeker, ik gaf haar dus een test van mij, natuurlijk meteen 2 dikke strepen!
Ik kon me toen niet bedwingen en heb er ook 1 gedaan, dom dom, het is nu 5 dagen voor NOD!!!Negatief natuurlijk!!!
Heb nu via internet van clear blue besteld, de digitale, hoorde daar positieve verhalen over!
Wil sowieso wachten tot donderdag, maar weet niet of me dit lukt, ben er zo mee bezig!!!Voel ik al wat??En ga zo maar door!heb jij dit ook?\
Af en toe wordt ik gewoon gek van mezelf!!!
Nog ff een nieuwsgierige vraag,haha, werk je ook?En wat doe je??
Ik werk in de kinderopvang, maar heb een 0-uren contract dus de afgelopen 3 weken helemaal niet meer gewerkt,gggrrr!Dat gaat de tijd extra langzaam!!!PPFF

Wat een lang verhaal zeg!!haha Hoop snel wat van je te horen!!Vindt het wel gezellig zo!!!haha!

liefs anies

Hai Anies,

Ik werk ook in de kinderopvang , op een BSO!
Daar werk ik alle dagen.

De Digitale Clearblue is inderdaad een hele fijne test, je hoeft dan niet onzeker te zijn over de uitslag als hij "zwanger" aangeeeft dan is dat zo....met streepjes die je ziet is het nog wel eens onzeker..."zie ik het nou wel goed, of niet"
Deze test gebruik ik ook iedere maand, maar dan wel tegen de tijd dat ik officieel kan testen.

De woorden "Zwanger" of "Niet Zwanger" komen wel veel harder aan dan dat je streepjes ziet. Het is veel directer.
De eerste verscheen er bij mij al na 1 minuut "Zwanger"
Het mooie is dat je op www.babybrabbel.nl (en dan naar Premomschop) testen kunt kopen die in de digitale CB passen, een stuk goedkoper.

Ik heb stiekem getest vanmiddag, Negatief.
Vanmorgen was ik kots en kots misselijk, ben paar keer met kokhalsneigingen naar de wc gelopen. Ook doen mijn borsten de laatste 3 dagen pijn als ik er aan zit (spierpijngevoel) en gister was ik niet te genieten (herkenbaar van de eerste keer) verder last van pukkels...blehhhh. aan de symptomen te merken zou ik zeggen : ja ik zou best eens zwanger kunenn wezen, ik kan het alleen niet geloven...en de testen werken niet echt mee.

Mijn idee is om donderdag weer te testen....met de digitale CB.
Jij gaat morgen testen toch??? Laat je het me weten, ik duim voor je.

Lfs N

Hey Niek,

Wat leuk dat jij ook in de kinderopvang werkt!!!Ik werk ook veel op de BSO!
Ik denk dat ik ongi ga worden, heb buikpijn dus ga ook maar niet testen, wacht gewoon af tot zaterdag, maar eigenlijk weet ik al dat het weer niet gelukt is!
Wat vaag bij jou zeg, enne kun je geen bloedtest krijgen via de huisarts??

Hadden jullie nou al een kindje??Omdat je schreef bij de eerste gaf hij zwanger aan??Sorry als ik niet goed heb opgelet!!

spannend voor je, morgen weer testen!

liefs anies

Hey Niek,

Moest vanmorgen aan je denken, weet je al meer???

liefs anies

Terug
Bovenaan