wel of niet doen???

hoi meiden

vraagje
mijn zwager en schoonzussie heben 3 kids
1 is er binnenkort jarig
hun zelf hebben niet zo veel en ik wilde daarom op marktplaats gaan kijken voor een driewieler of fietsje voor de kleine
is dit niet lullig om dat 2de hands te kopen??
zelf ben ik er niet zo voor en koop het voor Ryan nooit 2de hands maar ja hun hebben 3 kids en de andere verwchten dan ook zoiets met hun verjaardag en nieuwe vind ik dan een beetje te duur??

maar ben bang dat het misschien lullig overkomt voor een verjaardag een 2de hands fietsje??

groetjes moekje

Ik ken ze niet maar ik denk dat het wel kan hoor. Ik zou er eentje kopen die er nog goed uitziet. Wat wil je uitgeven? Op www.intertoys.nl staan betaalbare nieuwe fietsjes mocht je dat leuker vinden.

gr.ing

hoi

ja op intertoys zijn ze idd niet echt duur
maarrrrr.
ik vind 30 euro per fietsje x 3 das toch nog 90 euro
en dan heb ik ook nog een ander neefje dat het dan ook wilt natuurlijk
en ik houd niet van onderscheid

ik heb nu op 8 fietsjes geboden op internet hoopt dat ik er goede reactie's op krijgt

ff afwachten dan maar.
en idd aan hun zelf vragen is ook een optie maar dat vin ik ook weer zo iets.

groetjes moekje

(ps. om het voor Ryan uit te geven vind ik niet erg maar het zijn verjaardags kadootjes en om dat 30 euro per kind x4 uit te geven?? vind dat een beetje prijzig en dan heb ik ook nog een nichtje van mij kant maar die krijgt dat soot dingen al van papa en mama)

Nou ik zou het zelf geen probleem vinden hoor, ik vind het wel kunnen, zeker als je het voor meerdere kindjes wilt kopen.
Ik koop zelf ook veel van marktplaats, ff schoonmaken en het is weer als nieuw,

groetjes van Sonja

Hoi Moekje,

Marissa krijgt echt helemaal niets 2e hands. Ik hou er gewoon niet van voor haar. Maar daar staat tegenover dat je vaak wel hele leuke dingen kunt scoren op MP. Ik zou dus naar de ouders kijken. Kopen zij wel eens iets 2e hands? Dan is het al anders. En inderdaad goed schoonmaken en het ziet er weer goued uit. Mijn zussen kopen wel eens iets 2e hands en ik zou hen zeker wel een 2e hands fiets geven omdat ik weet dat zij dat niet erg vinden. Maar andersom moet je mij niets 2e hands geven. Wat ik dus wil zeggen is kijk naar de mensen en inderdaad zo'n bedrag keer 4 is al een heel ander verhaal

groetjes Linda

Hee hoi,

vind het eigenlijk wel lastig en zou het zelf denk ik niet doen. Weet ook niet wat je gewoon uit zou geven voor een verjaardag? maar ik denk dan dat als je nu eens wat extra voor ze zou willen doen omdat ze het zelf niet zo breed hebben dan toch denk ik voor een nieuw fietsje zou gaan van 30 euro.   Als die andere kinderen jarig zijn kun je nog zien wat je koopt, kan dan ook iets groters zijn wat maar 20 euro kost ofzo. Het hoeft ook niet allemaal precies op de weegschaal toch?
Maar het hangt natuurlijk ook van hun zelf af, kopen ze vaker tweedehands of helemaal nooit?

groetjes Alberdien

quote: Linda_mv_Marissa reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('25-02-2009 17:20:32'));

Hoi Moekje,

Marissa krijgt echt helemaal niets 2e hands. Ik hou er gewoon niet van voor haar. Maar daar staat tegenover dat je vaak wel hele leuke dingen kunt scoren op MP. Ik zou dus naar de ouders kijken. Kopen zij wel eens iets 2e hands? Dan is het al anders. En inderdaad goed schoonmaken en het ziet er weer goued uit. Mijn zussen kopen wel eens iets 2e hands en ik zou hen zeker wel een 2e hands fiets geven omdat ik weet dat zij dat niet erg vinden. Maar andersom moet je mij niets 2e hands geven. Wat ik dus wil zeggen is kijk naar de mensen en inderdaad zo'n bedrag keer 4 is al een heel ander verhaal

groetjes Linda

ik koop dus voor Ryan zelf ook NOOIT iets 2de hands
ik heb er helemaal niks tegen hoor en iedereen die het wel doet prima
hun zouden idd voor hun kindjes ook 2de hands spullen kopen
en denk ook niet dat ze het zo erg zouden vinden maar toch het idee??
ik denk er nog ff goed over na

Terug
Bovenaan