wel of niet doen???

Als jij het leuk vind om iets 2e hands te kopen zou ik het gewoon doen.
1. Je hebt tenminste de moeite gedaan om iets leuks te zoeken
2. Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken
3. Het komt uit een goed hart

Ik zou wel even overleggen. Ook al is het 2de hands, dat maakt niet veel uit. Als het er nog goed uit ziet dan zien die kinderen dat niet eens.
Maar ik zou vooral overleggen omdat jij straks anders een groter kado geeft dan de ouders (aangezien ze het niet breed hebben zoals ik begrijp). Je kan mensen daar mee voor het hoofd stoten.

groetjes Mariska

Als ik een groter cadeau in gedachten heb dan mijn budget eigenlijk toelaat, ga ik op zoek naar medestanders... een nieuwe fiets van 30 euri gedeeld door 2 stellen maakt 15 euri per stel. Dat is weer een heel stuk aantrekkelijker!
Is het trouwens het oudste kindje waar je dit fietsje voor wilt kopen?
Want als het een stevig fietsje is (of je nu voor nieuw kiest of niet) hebben de volgende er toch ook wat aan? Dus dan is het toch een beetje voor allemaal? Of is dit te kort door de bocht?
Ik snap je gevoel wel hoor, ik heb wel loopgeit van Janbibejan  en een houten  schommel op  MP gekocht. Bij  kleding kies ik alleen  nieuw met kaartje  maar het is wel heel persoonlijk of het je aanstaat of niet... Ik zou zéker niet alles via MP willen hebben sommige dingen wil je gewoon niet 2dehands!

Groetjes Saskia

Tja, ik heb zelf nooit problemen met tweedehands spulletjes. Tweedehands kleertjes alleen van bekenden, ik zal niet op marktplaats kleertjes kopen. Ik weet het , wassen en het is weer fris, maar toch het idee, nee.

Mijn moeder is nogal een kringloop fan, en komt regelmatig met iets voor de kinderen aanzetten. Het moet dan wel goed schoon te maken zijn, dus van plastic of zo. Knuffels e.d. wil ik niet van de kringloop, dat vind ik niet fris.

maar goed, nu heb je nog geen antwoord op je vraag. Ik zou gewoon even gaan overleggen met de ouders. Heb je misschien nog andere familieleden die kunnen meelappen? Ik vind ook  30 euro persoonlijk een hoop geld voor een neef of nicht. Nou moet ik eerlijk zeggen dat wij al een hoop neven en nichten hebben, dus dan loopt het snel uit de hand. Ik doe altijd voor een bedrag van ong. 15 euro. Soms nog wel minder. Of ik doe het samen met mijn schoonzussen ofzo.

Terug
Bovenaan