wel of niet doorkomen van tandjes baby van 3 maanden

Mijn kleine man, is al een paar dagen onrustig, hij kweilt veel en zie hem af en toe op zijn vinger knabbelen en hij zweet veel. Kan het zijn dat hij nu met 3 maanden al tandjes zou kunnen krijgen. Of is dat te vroeg. Hij zweet best veel. Snap niet waarom. Hij ligt alleen maar, toch.
 
Kan best hoor. Het is wel erg vroeg maar er worden zelfs kinderen met een tandje geboren..... Dat zweten komt mij zelf niet bekend voor bij het tandjes krijgen. Heeft hij het niet te warm?

Je zou kunnen proberen om chamodent te geven. Dat zijn druppeltjes tegen tandjes pijn. Als het daarmee over is weet je meteen ook of er een tandje aan zit te komen.
 
Ze kunnen met 3 maanden wel al tandjes krijgen maar dit is wel vroeg. kwijlen hoeft niet perse een teken hiervan te zijn!
En het zweten hij heeft geen koorts??
Zie je niet onderin of bovenin dat het rood en wat opgezet is?? Want als hij last zou hebben van tandjes krijgen moet je dat toch ook kunnen zien!
 
onze zoon had met 3 maanden ook al erg veel kwijl, maar pas met 6 maanden kwam z'n eerste tandje door. ze zeiden bij het cb dat het kwijlen ook kan komen door de ontwikkeling van de slijmklieren.
Over het zweten: kinderen van 3 maanden zijn al heel actief (ook al liggen ze, probeer maar eens 10 minuten mee te trappelen en zwaaien, dat is behoorlijk zwaar). Dus kleed je hem niet te warm?

Succes!

Groetjes,
mammavanjoas(9,5 mnd)
 
Hallo ik was vandaag bij het CB geweest, ze vertelde mij dat het kweilen komt door ontw van slijmklieren. Het witte stipje dat ik zag was een talgkliertje. Ik zelf heb er nog nooit van gehoord dat je ook talgkliertjes in de mond kan hebben, maar ja. Over het zweten wisten ze ook niets. Ze gingen naar zijn borstje luisteren alsof het zweten daar vandaan komt.pffffffffffffff.
We zien wel, Ik kleed hem altijd in een romper en een truitje met lange mouwen en een broekje. met sokken. Das toch niet te warm. Of toch en de verwarming staat meestal op 22 a 23 graden. Ik ben wel een kou kleum. hihi.
 
Hoi allemaal,
Mijn kleine meid is nu 3,5 maand en heeft alle symptomen van doorkomende tandjes.. (alles pakt ze in haar mond en is gefrustreerd, ze gaat steeds met haar tong over haar tandvlees en vervolgens gaat ze huilen, drinkt veel minder, probeert alleen de speen van de fles te bijten, ze wrijft aan haar oortjes en gezicht constant en huilen tot wanhoop toe ik kan niks goed doen.. ze sabbelt aan alles inclusief mijn kleding als ze op de armen zit.. slaapt overdag 3 dutjes van 1,5 uur en snachts wordt ze ieder uur wakker en krijsen... hiervoor was ze altijd super tevreden en rustig, had een duidelijk ritme alles ging perfect. Ze is er zelf moe van echt super zielig maar vaak is bij mij op de armen ook niet goed meer en als ik haar in bed neem gaat de drama gewoon verder!! Nu heb ik Dentinox gehaald vandaag en een hele kleine dosis aangebracht op haar tandvlees met mijn vinger, ze was meteen rustig en sliep na 10 minuten meteen 2,5 uur. Dus ik weet eigelijk zeker wat het probleem is. Maar Betekent dit ook dat de tandjes er gauw aan zitten te komen? Of plagen ze haar maar  tot 9 maanden?? :(((( Ze is ook in haar ontwikkeling veel verder ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft maar HELP!! 
 
Hoi allemaal,
het verhaal van sabrina Yarina is precies mijn verhaal. Mijn dochter is ook 3,5 maand en lijkt last te hebben van haar tandjes.
vandaag koorts gehad 38,5 en slaat ook langs haar oortjes. Vorige week ook heel slecht gedronken dacht eerst dst het kwam door haar koemelkallergie en geef borstvoeding maar denk nu echt aan tandjes.
Ben erg benieuwd wat jullie gedaan hebben? 
 
Terug
Bovenaan