Hoi allemaal,
Mijn kleine meid is nu 3,5 maand en heeft alle symptomen van doorkomende tandjes.. (alles pakt ze in haar mond en is gefrustreerd, ze gaat steeds met haar tong over haar tandvlees en vervolgens gaat ze huilen, drinkt veel minder, probeert alleen de speen van de fles te bijten, ze wrijft aan haar oortjes en gezicht constant en huilen tot wanhoop toe ik kan niks goed doen.. ze sabbelt aan alles inclusief mijn kleding als ze op de armen zit.. slaapt overdag 3 dutjes van 1,5 uur en snachts wordt ze ieder uur wakker en krijsen... hiervoor was ze altijd super tevreden en rustig, had een duidelijk ritme alles ging perfect. Ze is er zelf moe van echt super zielig maar vaak is bij mij op de armen ook niet goed meer en als ik haar in bed neem gaat de drama gewoon verder!! Nu heb ik Dentinox gehaald vandaag en een hele kleine dosis aangebracht op haar tandvlees met mijn vinger, ze was meteen rustig en sliep na 10 minuten meteen 2,5 uur. Dus ik weet eigelijk zeker wat het probleem is. Maar Betekent dit ook dat de tandjes er gauw aan zitten te komen? Of plagen ze haar maar tot 9 maanden?? 🙁((( Ze is ook in haar ontwikkeling veel verder ik weet niet of dat er iets mee te maken heeft maar HELP!!