Wel of niet een gokje wagen?

Ja ik wil het ook wel zo snel mogelijk weten, maar ga er geen pretecho's voor laten maken.
Op 6 mei weer naar de gyn, dan ben ik 14,5 weken. Benieuwd of de gyn dan een echo doet en of ze iets kan zien....
We gaan van 8 t/m 24 juni met vakantie, dus hoop dat de 20 weken echo daarvoor nog kan!

Ik heb ook wel even gekeken naar een pretecho, maar hebben toch besloten 'gewoon' te wachten tot de 20 weken echo. Ook al zijn we heel nieuwsgierig uiteraard:) Maar alles op z'n tijd en voor je het weet zit je al op de helft! Vind het ook wel iets hebben om steeds naar die momenten toe te leven!

grappig deze discussie :)
wij hebben thuis alleen discussie met onze oudste zoon (van 5,5 jaar :) over dit onderwerp, want wij willen niet weten wat we krijgen maar hij wel!!

dus hij zegt steeds dat hij het stom vindt dat onze 'babydokter' niet gaat vertellen of hij een broertje of zusje krijgt want de babydokter van zijn beste vriendje heeft wel gezegd dat zijn vriendje een broertje krijgt :))

maar wij zien het in november, we hebben namelijk allebei geen voorkeur (ook al zegt iedereen dat we na 2 boys nu vast op een dochter hopen, wat niet zo is) en vonden het bij de oudste twee ook heel leuk om pas bij de bevalling het geslacht te weten.

maar jullie allen veel plezier met het uitvinden bij de echo of jullie een zoon of dochter krijgen!

Terug
Bovenaan