Wel of niet geslacht onthullen?

Om exact dezelfde reden hebben wij het niet gezegd. En daarnaast vond ik het ook leuk om iets voor onszelf nog even te houden.

Ik vond het véél te leuk om te delen dus wij hebben het wel verteld. Heerlijk die voorpret! Dan heb je nog een keer vaker een surprisemomentje haha. En die suffe cadeaus krijg je anders wel wanneer je bevallen bent ?
Wij hadden een lijstje gemaakt online, super fijn, verschillende mensen hebben er iets van gegeven dus dat waren dingen die we echt leuk vonden! 

Met de babyshower wel wat cadeautjes die ik niet zo tof vind maja dat zijn van die 5 eurodingen, gebruik ik of geef ik gewoon door ? En wanneer we met kraambezoek iets sufs krijgen het zelfde, jammer dan maar ik trek mijn kindje echt niks aan wat ik lelijk vind ?

Wij hebben het voor onszelf gehouden en dit vond ik heel erg leuk! De speculaties die mensen doen en de nieuwsgierigheid en vooral de verassing bij de geboorte was echt geweldig! 

Bij een tweede zou ik het wel zeggen want het is niet makkelijk, je verspreekt je snel en mensen gaan raden en je uit testen..  maar ik had het verrassings effect niet willen missen en het dus echt een keer mee willen maken 

Wat leuk en fijn om al jullie verschillende reacties en ervaringen te lezen. Geeft zeker weer meer stof tot nadenken en hopelijk leidt het tot een keuze wat te doen. Zo te horen heeft het allebei iets moois.

Terug
Bovenaan