wel of niet goed naar miskraam?

hoi Rian-sanne

Ik zou vandaag eigenlijk testen. Ik heb het nog niet gedaan ik wacht toch nog even een paar dagen. Misschien dat ik vrijdag test, (als ik het volhou)
Dan is het zwangerschaphormoon wat hoger en ik natuurlijk niet weet of ik vandaag mijn NOD heb. vanwege de 17e natuurlijk.
Voel me bijna wel iedere ochtend wat misselijk.

Ik laat het zo snel mogelijk weten

liefs

Meiden,

nu 19 dagen later... zwangerschaptest gedaan .. Negatief:( en ook nog steeds niet ongesteld.

Deze keer waarschijnlijk met ovuluatietest niet gelukt en heeft het niet gepakt.
Helaas,
te vroeg met testen zal het nu wel niet meer zijn.

Wil even reageren want het is absoluut niet zo dat zwanger worden na een miskraam kwaad kan of dat je meer kans hebt op een miskraam!! Dat is echt onzin... De reden dat sommige gynaecologen t afraden om meteen zwanger te raken, is dat ze naderhand de termijn niet goed kunnen berekenen. Maar dat wee je of zelf wel, of de echo wijst uit hoe lang je zwanger bent.

Zelf ben ik 2 keer meteen na een miskraam zwanger geraakt, en velen met mij! je bent na een mk namelijk extra vruchtbaar. Je baarmoedermond staat nog een beetje open, je baarmoederslijmvlies is wellicht nog verdikt en je kunt nog wat hormonen in je lijf hebben die eea helpen.

Ben benieuwd of je zwanger bent of niet maar de maanden na je mk heb je extra kans, dus go for it!

oke dankjewel.
we zijn 6Juli getrouwd en niet zo meer bezig geweest met wanneer klussen etc.
We zien wel hoe en wanneer het komt.
Helaas toen we in Mexico aankwamen 8Juli was ik ongesteld geworden,eerste keer naar de miskraam van 17 mei.
dus ik kan weer gaan tellen nu.

Terug
Bovenaan