wel of niet klussen

hoi,

ja bedoelde vanaf welke maand.

ik woon al 4 jaar samen en dit ons 1e huis echt samen!!!!zo leuk!!

maar trouwen!!!!!!!!!!!!!!!!!!wauwwwwwww leuk joh!!!

ben zelf net 4 maand getrouwd! en zou het zo nog een keer doen!!
met dezelfde man dan he?hihi..
maar dat is mooi dat je je daar mooi op kan richten..
als dat lukt..en dan op je trouwdag een positieve test in je handen!

nou succes met alle voorbereidingen nog!
en welterusten voor straks! (eerst nog ff klussen?)

liefs suus

Hoi,

Hier even een reden om niet te wachten met klussen tot je ovu! Als je een aantal dagen niet klust is de zaadkwaliteit ook laag. Men adviseerd om een vanaf de tweede week van je cyclus om de dag te klussen. Als je ovu positief is dan even iedere dag, totdat de ovutest weer negatief is.

'Vlak voor je eisprong is je ovutest positief. Zodra je ei gesprongen is neemt het hormoon snel af! Zelf denk ik dus dat je ei gesprorngen is tussen je twee testmomenten in.

Overigens kunnen zaadjes wel tot 4 dagen in je baarnmoeder overleven!

Succes Roos

Hallo ladies.
Heb net nog een ovutest gedaan en hij was super positief. met andere woorden de testlijn was duidelijker dan de controlelijn.

Is mijn ovulatie binnen 24 uur? Of kan het zijn dat ik m vanacht al heb gehad?
Vanavond dan nog maar eens klussen.Ofniet?

Groeten Gizzymo

He Suus.

Kei leuk dat je ook pas net getrouwd bent.
Ik heb nu al helemaal de zenuwen.
Kan wel niet meer wachten vind t zo spannend.
Heb je ook een bruiloft gehad met alles erop en eraan? Of heb je het iets rustiger gehouden?

Groetjes gizzymo

Het Gizzymo,

Zag dat je een nieuwe topic had geopend en ik was even benieuwd hoe het met je gaat.
De bruiloft komt er nu echt langzaam aan he.....heerlijk is dat !
Ik zou het zo over willen doen. Mijn man en ik zouden het liefst ieder jaar met elkaar willen trouwen en dan weer alles erop en eraan. Wel iedere jaar dan ook een nieuwe jurk he...hihihihihihi. Het is zo geweldig die dag: geniet er van en zeker ook van alle voorpret !

Dan even een reactie op de ovu test. Helaas moet ik je vertellen dat wanneer je een postieve test hebt je niet automatisch een eisprong hebt. Die test geeft aan dat het lichaam zich voorbereid op een eisprong. Maar om allerlei redenen kan het zijn dat het eitje niet springt. Maar natuurlijk kan ook het sperma niet in orde zijn waardoor het maar niet wil lukken. Deze info heb ik van de gyn.
Als je bv een verkleving hebt dan doen de hormonen wel hun werk maar het eitje kan niet door. En zo zijn er nog vele redenen.

Zelf ben ik nu een maand getest op de eisprong. Mijn lichaam bereide zich perfect voor op een eisprong en er waren folikkels aanwezig in mijn eierstokken  maar op de echo de dag erna was geen eitje te zien. Ik was meteen heel erg bang dat ik verklevingen zou hebben of dat het eitje niet voldoende rijpt en springt. Maar het kon ook zijn dat de arts net te laat was en dus de eisprong had gemist. Daar ik twee kee een cyclus had van 31 dagen leek me dit onwaarschijnlijk: dan zou ik ineens een cyclus moeten krijgen van 26 dagen.
En ja hoor gisteren werd ik dan na 26 dagen ongesteld. De hoop is er dus nu dat men inderdaad te laat was, maar goed ik moet maar even afwachten tot volgende week vrijdag: dan weet ik het zeker en dan horen we hoe en wat verder.
Als alles oke is, hoop ik dat de sperma goed te bewerken is en dat we geholpen kunnen worden middels IUI.

Nou ik hoop echt dat jullie deze keer raak hebben geklust na de positieve ovu-testen !!! Ik gun het je heel erg !!!!

Liefs, Silvia

Terug
Bovenaan