Wel of niet meer ... gek van het nadenken.

<p> ik heb altijd wel een tweede gewild maar mijn man zag het nooit zitten. Nu heeft hij gezegd het toch wel te willen. Maar onze dochter is inmiddels 8 jaar. Ik weet het echt niet meer en zit al weken in dubio.  Aangezien we nooit weten welke kant het met het bedrijf of gaat. Ik weet niet waar we goed aan doen. Voor onze dochter wellicht wel leuk als ze later een broertje of zusje heeft.  Zijn er meer die er zulke moeite hebben  met de keuze ? Zou graag in de toekomst willen kijken doen we het goed of niet... </p>

Als ik zeker wist dat het financieel  goed blijft gaan dan zeker. Dan is het voor mij zeker welkom.  Ruimte  en liefde is er genoeg. 

Het gaat niet om geld maar om liefde  en je hoef5 niet overal duurste van te hebben toch wij hebben  ook niet breedte en die van ons komt nergens te kort aan gewoon goeie voeding en luiers nieuwe kleertjes van Hema of zeeman. 
En heel veel liefde en volgend jaar gaan we voor een 2 de en we gaan elk jaar op vakantie behalve dit jaar dan 

Ik ben afgelopen zomer moeder geworden. Ik was toen net 21 jaar. Financieel heb je dan echt zo goed als niets. Ik heb geleerd dat een kind vooral veel liefde en aandacht nodig heeft. Nu gaat het super goed met mijn bedrijf en ook met het bedrijf van mijn vriend. Maar we zijn dan toch al 1 jaar verder. 
Volgend jaar willen we gaan proberen voor een tweede kindje te gaan. Liefde en ruimte hebben we. Het geld wordt alleen maar meer dan het was vorige zomer. 
Wel zijn we veel geholpen door onze familie
Waar ben je bang voor? Is geld het aller belangrijkste? 
Succes. Ik begrijp dat het lastig is. 

Terug
Bovenaan