Wel of niet naar concert

Bedankt voor jullie reacties! Ik ben er nog niet helemaal uit maar ik heb gelukkig nog even de tijd om een beslissing te nemen. In ieder geval fijn om te lezen wat jullie ervaringen zijn. 

Er is een deur naar binnen en een deur naar buiten... luister naar je lichaam. Je voelt vanzelf wanneer het te veel wordt. Zelf aan begin van derde trimester naar Robbie Williams geweest. Had de kaartjes al voor zwangerschap gekocht. Wel aangegeven aan vrienden dat als t niet zou gaan ik dan eerder weg zou gaan. Ipv trein luxe met de auto gegaan en daar geparkeerd. Dat scheelde ook. Een hele gave avond gehad! Nog even een heerlijke avond uit is ook belangrijk :). Veel plezier!

Hey! Heb je al besloten? Ik ben ook zwanger en ik ga ook naar Ed Sheeran vrijdag! Ed Sheeran gebruikt alleen z'n gitaar dus van erge herrie is geen sprake. Dat kan echt geen kwaad hoor! Kijk wel een beetje op tegen de lange rijen ivm die controles. Heb bekkeninstabiliteit en kan echt niet lang staan. Rolstoel/krukje mag niet mee naar binnen en op de grond zitten is ook niet alles..

Terug
Bovenaan