Wel of niet? Nek plooimeting

Tamaraluijten

New member
Ik wilde even weten wat jullie gaan doen?!

Mijn vriend en ik zeiden meteen allebei al nee willen we niet. Maar nogal wat mensen hebben daar commentaar op. Trek me er niets van aan! Ons kind en het is toch wel welkom!

Maar ben nieuwsgierig wat jullie doen?
 
Hi Tamara,

Wij doen het ook niet, natuurlijk het liefst een gezond kindje, maar mocht het down hebben dan is het nog steeds welkom. Hier was bij ons ook geen overleg voor nodig, ook de omgeving begrijpt ons. (geen van onze vrienden heeft voor een nekplooimeting gekozen, en ik heb momenteel 4 zwangere vriendinnen)

Je moet je er ook niets van aan trekken hoor! Jullie kindje, jullie beslissing!
 
Hoi,

Wj doen het ook niet! Ook mede omdat ik pas 28 ben!!

Hoe oud ben jij? Je moet doen waar jullie zelf achter staan! En niet naar andere luisteren het is jullie keus!
 
Dan zou ik het persoonlijk niet doen! Ik was 26 zwanger vd eerst en ook niet gedaan! En nu net 28 zwanger vd tweede en doe het weer niet!! Wel doen we de 20 wk echo! Dit is namelijk ook vrije keus!! Maar dat vinden we wel belangrijk en we willen weten wat t word!
 
Wij doen het ook niet. Ik ben 36, dus krijg als ik wil alles vergoed. Maar met de combinatie test wordt alleen de kans bepaald, dus dat zegt nog niets. Ik vind het risico op een miskraam bij vlokkentest of vruchtwaterpunctie geen optie, dus dat doen we ook niet. Bij ons is een kindje met down ook welkom.
Wij gaan wel ook voor de 20-weken echo, omdat daar andere "afwijkingen" aan het licht kunnen komen. En ook wij willen weten of er een broertje of zusje in huis komt..... ;-)
 
Ja de 20 weken echo doe ik ook zeker! Wil ook weten wat het word haha.
Maar fijn om te weten dat er nog meer mensen er het zelfde over denken!
 
Wij doen het ook niet. Ik ben ook pas 24. En als ze wel wat vinden kunnen ze het nog niet met 100% zekerheid zeggen. En bij de vervolgonderzoeken heb je ook een kleine kans op een miskraam..
Jullie moeten doen wat jullie willen een ander heeft daar niets over te zeggen. Het is jullie kindje dus jullie beslissing:)

Liefs
 
Terug
Bovenaan