Wel of niet vertellen wat het wordt??

Hallo,
Wij wilden het ook graag weten maar niet aan de rest vertellen nu was het bij ons zo dat het beentje van de baby er voor zat en we het echt niet konden zien. Met 28 weken konden we het wel zien maar we vonden het wel een goeie om vol te houden dat we het echt nog steeds niet konden zien (stuitligging, etc) Vanaf 30 weken heb ik gewoon gezegd dat het voor ons nu niet meer nodig was het te weten. En zo vraagt geen mens meer naar het geslacht van ons kindje terwijl wij het allang weten.

Ben overigens bij de gyn dus elke keer krijg wij een echo.

Groetjes knof

Zelfs als je niet wete of het een jongen of meisje is, proberen mensen je op je woorden te vangen. Ik praat namelijk niet altijd in de 'het-vorm' en dus wordt er dan gezegd, zie je wel dat je het weet.

Onze knul was toevallig inderdaad een jongen en er zijn gewoon mensen die niet geloofden dat wij het niet wisten.

Miep

Hoi,
Hier in het oosten van het land zeggen we altijd Hij als we het over een ongeboren
baby hebben. Dat is wel zo makkelijk want dan kun je je ook niet verspreken.
Maar wij weten niet wat het wordt. Dat wilden we bij onze zoon niet en nu ook niet.
Maar dan zeg je toch gewoon dat je het niet kon zien? Gebeurt vaak genoeg en dan
ben je er gelijk vanaf. En als ze dan maar 1 kadootje haalt? So what? Dat draait echt
wel weer bij. Er wordt toch wel gekletst wat je ook doet. Dus geniet er gewoon lekker
van en laat het los.
Liefs Melanie (29.5wk)

Tja ik zou zeggen gewoon doen wat goed voelt. Als je het lekker voor jezelf wil houden dan moet je dat vooral doen. Je schoonmoeder moet haar grote mond houden met haar dwingende gedrag. Dan maar geen cadeaus!

Wij houden het voor onszelf en vinden dit erg bijzonder. Als je geen zin hebt in discussies zeg je gewoon dat het kindje er niet voor lag en jullie het ook niet weten.

Kies gewoon voor wat jullie fijn vinden!

lfs ing

Terug
Bovenaan