wel of niet vertellen wat het wordt?

ook wij weten sinds gisteren wat we krijgen maar, we houden onze mond dicht
lekker een geheimpje samen....
we hadden we al gezegt dat we het niet wilde weten maar, de laatste weken begon het toch wel erg te kriebelen hihihiii

liefs mama van 1

Hoi,

Toen  wij het wisten hebben we het gewoon aan iedereen verteld want wat maakt het die mensen nu uit wat wij krijgen...
Het idee dat het een verassing is dat is niet zo want het is alleen een verassing voor de ouders als ze  het niet weten...
Want echt waar de mensen om ons heel reageren heel normaal en zeggen leuk dat jullie het vertellen terwijl een vriendin van mij het niet verteld en zegt dat is een verassing en dan zeggen de mensen rustig voor mij maakt het echt niet uit wat het wordt het is alleen een verassing voor je zelf en als jij het al weet is het geen verassing meer...

En ik ben het wel met die mensen eens...

Maar iedereen moet het natuurlijk voor zichzelf weten...

Wij weten dat we een meisje krijgen en iedereen mag het weten...
Alleen de naam houden we nog voor ons zelf...

Gr Annelies

Precies de meningen zijn daar gewoon verdeeld over.
Ik vind het leuk om het voor onszelf te houden aangezien ik dan allebei heb meegemaakt,bij mijn zoontje hebben wij het gewoon verteld omdat iedereen nieuwschierig was ernaar dus daarom heb ik nu zoiets van ik wil het pas vertellen als het geboren wordt.

met alle respect voor mensen die het wel vertellen,alleen een naam erbij vertellen wat het worden gaat vind ik persoonlijk iets te ver gaan,je moet toch iets voor jezelf houden anders heb je het al over pietje terwijl hij er nog niet is,en dat vind ik zelf een raar idee.

ja dat vind JIJ een raar idee maar is juist HEEL erg intiem veel intiemer als "de baby" dat vind ik persoonlijk erg afstandelijk, ik kreeg zelfs al kadoos met naam erop en mensen voelden zich erbij betrokken en dat vonden ze leuk in een periode dat tegenwoordig iedereen alles voor zich houd en niemand meer ergens bij betrekt.

Zelfs de VK's en de gyn zeiden dat ze dit veel leuker vonden (dan wisten ze waar ze het voor deden) ze mochten van mij onze zoon ook niet "de baby" noemen, zijn naam staat in je map zei ik dan..

Wie zegt dat er wat geheim MOET blijven?? ik vind dat zo saai iedereen houd alles voor zich zelfs met een puppy op straat krijg je tegenwoordig meer aandacht als een baby in je wagen het is iets groots, speciaals en dat zou ik nooit geheim willen houden..

hoihoi,

ja ik vind het ook leuk voor jullie hoor,en tuurlijk is het iets speciaals,baby s zijn ook gewoon speciaal haha,als ik nu een babytje zie die net geboren is vind ik dat echt zo mooi om ff te kijken in de wagen,en een pup vind ik minder intressant hoor,doe mij dan die baby maar haha.

geniet er lekker van meid.

groetjes!

Terug
Bovenaan