wel of niet vertellen?

@Juud80. Ze is ook wel gesteund hoor, maar achter hun rug, ja er werd gewoon heel veel over gesproken. En naar mate het langer duurde voor ze weer in verwachting raakte, moest er gewoon altijd iets over gezegd worden. Het was ongetwijveld niet rot bedoeld, maar ik zou niet op die manier besproken willen worden. Dit lag meest aan zijn moeder die alles wat er bij hen thuis gebeurde (behandelingen, verplichte nummers) tegen haar zussen moest vertellen en zo kwam het de hele familie rond. Ze is ondertussen bevallen van een gezonde dochter!

Gelukkig dat ze nu een gezonde dochter hebben! soms snap je mensen idd niet, maar ja we zijn niet allemaal hetzelfde. Gelukkig kunnen we hier even lekker kletsen, zodat het iets minder moeilijk wordt om het niet van de daken af te schreeuwen! Haha

Ja echt heerlijk ff lekker kletsen over onze zwangerschappen!!
Op het schoolplein versprak ik me net al bijna tegen een andere moeder , maar gelukkig had ze niets door ..pfff echt lastig

In tegenstelling tot jullie allemaal vertellen wij het juist wel aan familie en vrienden (niet op werk natuurlijk nog). wij kunnen en willen het niet geheim houden en als het onverhoopt fout gaat hebben we des te meer steun en dat scheelt een hoop ellende is onze mening...

Maar de eerste keer is het goed gegaan, dus we gaan er voor het gemak van uit dat het nu ook goed gaat!

Wij willen het pas vertellen aan familie en etc als we de 1e controle hebben gehad, dus ben blij dat ik hier wel lekker kan kakelen over de zwangerschap.
Het is erg verleidelijk om het bijv. me moeder te vertellen maar zeg niks maar grote kans dat ze er zelf over begind ze kent me te goed haha.

Wij hebben het al wel aan mijn ouders verteld en ook heb ik het aan 2 goede vriendinnen verteld. De ouders van mijn vriend wonen wat verder weg dus daar zijn we nog niet geweest. Aankomende maandag ga ik het ook op mijn werk vertellen. Van ons mag iedereen het dus wel weten, wij hebben zoiets van mocht het mis gaan dan zou ik het toch ook tegen die mensen vertellen en dan wisten ze dus nergens van als we het niet verteld hadden. En wat mijn werk betreft dan kunnen de collega's wat rekening met me houden want heb een staand beroep, moet veel lopen en tillen en dat zal nu wat minder makkelijk gaan.

Terug
Bovenaan