wel of niet weten van geslacht van je kindje??

Hoi meiden,

Ik vroeg me af of jullie willen weten wat het geslacht is van je kindje... Zowel mijn man als ik willen graag weten wat het word en het liefst zo snel mogelijk hahaha kan niet wachten tot ik weet wat hij/zij is..

Nou las ik in een berichtje van Ilse dacht ik dat zij het al krjgen te horen bij de combinatietest.. wij hebben de test volgende week maar ik dacht dat ze pas bij 16 of 20 weken daar echt een uitspraak over doen.. of niet??

Mijn vooorgevoel zegt dat we een meisje krijgen maar wil me daar niet op vast pinnen.. een jongen lijkt me ook echt geweldig en ben bang als ik te veel aan een meisje denk ik teleurgesteld raak ofzo terwijl dat helemaal niet hoeft.. Het maakt niet uit wat he wordt of hebben sommigen wel een sterke voorkeur???

xxx

Wij hoeven het niet te weten. Bij de oudste wisten we het wel, was erg leuk. Maar bij de tweede en de derde wisten we niet wat het ging worden en dat was echt heel erg leuk. Vooral omdat we na twee jongens een meisje kregen. Ik was al helemaal blij dat er iets huilends op mijn buik lag (ipv en te vroeg geboren kindje wat niet meer leefde)
Zegt mijn man na een kwartiertje :"Wil je weten wat het is?'
"nou, ja....."
'Een meisje!!!!"
Nou de wat er volgde laat zich raden.
Nu maakt het mij echt niks uit wat het word, ik vind allebei leuk. Laat maar komen, we laten ons verrassen.

wij willen het wel weten,
mij maakt het ook niet veel uit wat het wordt
ben met allebei even blij!
ik denk zelf een jongetje en me vriend denkt een meisje haha
we zullen het wel zien,

xx

mij maakt het ook niks uit..we willen het wel weten maar dat is meer omdat ik erg nieuwsgierig en ongeduldig ben..maar voorkeur...nee..we hebben een zoontje..ik vind zowel een dochter erbij leuk als een zoon! leuk..2 jongens,maar ook leuk.jongen/meisje!

Ik wil heel graag weten wat het wordt. Ik heb wel een voorkeur. Ik zou een meisje heel erg leuk vinden terwijl mijn man een jongen heel leuk zou vinden. Wij willen met 20 weken ook weten wat het wordt. Het belangrijkste voor ons is uiteindelijk een gezond kindje.

Wij wisten het bij alle 2 de kids, bij de 1e wel gewacht tot de 20 weken echo en bij de 2e een geslachtbepaling laten doen met 17 weken...

Nu willen we het weer weten, weet nog niet of ik nu weer eerder voor een geslachtbepaling ga....even nadenken nog.

Bij de eerste was ik ervan overtuigd dat het een meid zou worden en het was dus een jongen, moest toen zo wennen aan de omschakeling....haha, maar hetw as zeker geen teleurstelling, heb geen voorkeur, en heb nu van beide wat dus dat is al een koningswens.

Ik was ook helemaal verbaasd dat ze me bij echocentrum vertelde dat ze het geslacht waarschijnlijk al wel kunnen zien, maar ik dacht, nou, das handig! Ben nogal nieuwsgierig van aard en mijn vriend ook, dus als het lukt om te zien zou het helemaal te gek zijn! Maar goed, ben dan 13 weken en ik wil het alleen weten als de uitslag van de combinatietest goed is... Anders krijgt het verhaal een hele andere en minder leuke draai ben ik bang.

Wij willen het ook graag weten. We hebben wel een kleine voorkeur (meisje), maar het allerbelangrijkste is dat het gezond is. Vandaar dat ik ook niemand ga vertellen wat het is, zodat ik allemaal neutrale kleuren krijg.

Terug
Bovenaan