wel of niet weten van geslacht van je kindje??

bij de eerste wisten we het. helemaal aan het einde van de 20wk echo zei mijn man 'nu weten we niet wat het is?' dus zij zei 'ik heb het wel gezien' en kon hij zijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen hihi vond het wel heel grappig dat juist hij het toen heeft gevraagd.
voor nu tja een verrassing lijkt me wel heel leuk, maar denk dat we (of in ieder geval mijn man hahah) ons niet inkunnen houden.
mijn dochter roept al tegen jan en alleman dat ze een zusje krijgt dus we zullen zien.
ik ben een stuk minder misseiljk als bij mijn dochter (toen hing ik echt vaak boven de pot nu alleen het gevoel van) dus misschien is dit nu wel een jongen

een 2e meid lijkt me wel leuk (maar vooral ook voor mijn dochter) maar nu een jongen lijkt me toch ook wel leuk, al denk ik nu wel 'hoe moet ik dat dan doen' hihihi we merken het wel

wij willen niet weten wat het is.. het is ons eerste kindje en hopen dat het gezond word. Klinkt cliche maar dat is uiteindelijk het belangrijkst.
met 14 weken is het kindje geslachtsrijp, dus met de combinatietest valt dit niet te zien want die moet je doen voor 12 weken.

Terug
Bovenaan