Wel of niet zwanger?

Na een minuut.. wil mrgn vroeg ook nog even testen. Was van test.zwanger van de Etos (niet eigen merk etos) en het was rond 16uur en ben een fanatieke plasser ?
 
Ik denk dat we je dan voorzichtig mogen feliciteren Djadja, na 1 minuut kan het geen indroogstreepje zijn en de enige manier waarop er dan een streepje komt, is omdat er HCG in je urine zit.
Spannend! 
De 2v5 testen van de kruitvat zijn trouwens extra gevoelig, misschien een idee voor de volgende test, omdat die naar mijn ervaring sneller een duidelijke streep geven. 
 
[quote quote=10172511]Is dit met een kruidvat 2v5? Heb even de proef op de som gedaan en bij mn licht positieve test van vorige maand (vmk) krijg ik wel een streepje (maar deze kon je met het oog ook wel ietsje zien), maar bij mn negatieve test van vandaag geen streepje als ik m in het licht houd.[/quote]
Maar ben jij dan wel of niet zwanger? ❤️
 
[quote quote=10172527]Ik denk dat we je dan voorzichtig mogen feliciteren Djadja, na 1 minuut kan het geen indroogstreepje zijn en de enige manier waarop er dan een streepje komt, is omdat er HCG in je urine zit. Spannend! De 2v5 testen van de kruitvat zijn trouwens extra gevoelig, misschien een idee voor de volgende test, omdat die naar mijn ervaring sneller een duidelijke streep geven.[/quote]
Denk je? Man man man, wist niet dat dit zo zenuwslopend was zeg! Wat als ik mrgn een test doe en dit toch niks is.. Dan zal ik vast enorm teleurgesteld zijn.. 
 
Hé Djaja, vandaag  eerste test van deze cyclus gedaan (10dpo), was negatief. Vorige maand positief, maar vroege miskraam. Die test was dus wel een streepje.
 
[quote quote=10172551]Hé Djaja, vandaag eerste test van deze cyclus gedaan (10dpo), was negatief. Vorige maand positief, maar vroege miskraam. Die test was dus wel een streepje.[/quote]
Och lieve schat! Ik was even op je pagina aan het kijken en je eigen topics die je bent gestart ? Zijn jullie allang bezig? Wat enorm sneu dat jullie een miskraam hebben gehad ? 
 
[quote quote=10172537] Denk je? Man man man, wist niet dat dit zo zenuwslopend was zeg! Wat als ik mrgn een test doe en dit toch niks is.. Dan zal ik vast enorm teleurgesteld zijn..[/quote]
Ja, dat kan ik me voorstellen. Ik probeerde me zelf altijd in te houden en niet te vroeg te testen, om die teleurstelling te voorkomen. Maar dat is zo moeilijk. 
Ik ga voor je duimen voor een positieve test. Laat je het even weten morgen? 
 
Terug
Bovenaan