A
Anoniem
Guest
Goedemorgen dames,
Ik heb een vraag die me al een paar dagen bezig houd.Wie oh wie kan me helpen?
Ik heb eigenlijk pas morgen mijn NOD.(zondag)
Nu is het zo dat ik dinsdag menstruatie buikpijn kreeg gevolgd door minimaal helder bloed.De rest was oud bruin bloed(sorry zo vroeg op de morgen).
Dit heeft twee dagen geduurd en toen was alles weg!Ik had weer gewoon heldere afscheiding zonder een spoortje bloed.Nou is het zo dat als ik ongesteld ben,ben ik ook echt ongesteld en niet zo minimaal als nu.Bij mij en mijn hubbie riep dit vragen op.
Nu hebben we gisteravond een clear bleu test gedaan.Nu komt mijn vraag aan jullie:
Niet zwanger is een -
Wel zwanger is een +
Bij ons gaf de test wel een kruisje aan maar het horizontale streepje was veel duidelijker dan het verticale streepje.Die verticale was erg licht.Kan het zo zijn dat mijn hcg hormoon nu nog niet zoveel aanwezig is omdat ik eigenlijk pas morgen mijn NOD heb?
En zou het bloedverlies dan een innesteling zijn?
Heb net wel een test gekocht van een ander merk(predictor)
Misschien dat die wel iets duidelijker is.
Wie kan mij helpen??
Liefs en een knuffel voor iedereen
Anne
Ik heb een vraag die me al een paar dagen bezig houd.Wie oh wie kan me helpen?
Ik heb eigenlijk pas morgen mijn NOD.(zondag)
Nu is het zo dat ik dinsdag menstruatie buikpijn kreeg gevolgd door minimaal helder bloed.De rest was oud bruin bloed(sorry zo vroeg op de morgen).
Dit heeft twee dagen geduurd en toen was alles weg!Ik had weer gewoon heldere afscheiding zonder een spoortje bloed.Nou is het zo dat als ik ongesteld ben,ben ik ook echt ongesteld en niet zo minimaal als nu.Bij mij en mijn hubbie riep dit vragen op.
Nu hebben we gisteravond een clear bleu test gedaan.Nu komt mijn vraag aan jullie:
Niet zwanger is een -
Wel zwanger is een +
Bij ons gaf de test wel een kruisje aan maar het horizontale streepje was veel duidelijker dan het verticale streepje.Die verticale was erg licht.Kan het zo zijn dat mijn hcg hormoon nu nog niet zoveel aanwezig is omdat ik eigenlijk pas morgen mijn NOD heb?
En zou het bloedverlies dan een innesteling zijn?
Heb net wel een test gekocht van een ander merk(predictor)
Misschien dat die wel iets duidelijker is.
Wie kan mij helpen??
Liefs en een knuffel voor iedereen
Anne