Wel of niet zwanger???

Hai Niek,

Wat lief dat je zo snel reageert.Het is ook wel erg spannend,ik durf nog niet zo goed te genieten.Ik voel van alles in mijn lichaam,net of ik toch ongesteld moet worden.Erg raar.
Ben net ook even naar het toilet geweest en nu was het papiertje schoon??
We wachten het maar af.Er zit niks anders op.
Hoe is het met jouw?
Is je periode alweer voorbij?Kun je ook alweer aan de klus?(hihi)

Liefs Anne

Hai Anne,

Met mij is alles goed, mijn periode is gelukkig voorbij en rond 3 november beginnen de vruchtbare dagen weer...tot ongeveer 14 november ga ik dan klussen (om de dag om de 2 dagen) Ik ben namelijk uigegaan van een cyclus van 28 en een cyclus van 35 (en alles wat daar tussen zit) Mijn laatste cyclus was namelijk 35.

Ik snap dat het soms moeilijk voor je is om vollop te genieten, het is ook eng.
Maar mocht je toch ongesteld worden...geen paniek. Er zijn zat mensen die gewoon ongesteld bleven worden tijdens hun zwangerschap.
Ik hoop in iedergeval dat hij bij jou wegblijft....neemt toch een stuk onzekerheid weg.

Hopelijk vliegen de 3 weken voorbij, en heb je eindelijk je kindje kunnen zien.
Ik denk dat je vanaf dat moment een stuk meer kan genieten.
Succes meis

Lfs Niek

Hai Niek,

Fijn voor je dat je peride weer voorbij is.Kun je tenminste weer aan de gang.Tenminste,zo voelde ik hat altijd.Met welke ronde ben jij bezig?
Als ik het me goed herrinner(?) heb je nog geen kinderen.Of zit ik er helemaal naast?
Ik hoop voor jouw dat het ook snel raak is,want als je iets graag wilt duurt het wachten altijd erg lang.

Liefs Anne

Hai Anne,

Ja zo voel ik het ook, dat ik dan weer naar de volgende ronde kan.
Ik wist ook ergens wel dat ik niet zwanger was, ook door negatieve testen. Het was daarom ook erg frustrerend dat die stomme duivels maar niet wouden komen...ik wilde namelijk snel door naar ronde 2 (ik zit dus pas in ronde 2)
Ik heb nog geen kinderen...dus ga voor de eerste :)
Kan haast niet wachten.
Fijne zondag.
Ik ga zo naar mijn oma's verjaardag, die kookt dan Indisch voor de hele familie....hmmmmm jam jam.
Ik spreek je snel weer.

Lfs Niek

Hallo Anne,

Ik hoop voor je dat het goed blijft gaan. Mij hebben ze twee weken terug ook hetzelfde verteld, dat het 50% goed kan gaan en 50% niet goed. Ik kreeg een bloeding die begon met bruine afscheiding en daarna donker bloed.Na 4 positieve testen toch een beetje blij, maar helaas is het met 5 weken toch mis gegaan. Een paar dagen helder bloed gehad. Na  4 dagen nog een test gedaan en  deze was negatief. Baal de er wel van, maar ik kon me er wel bij neer leggen. Niets zo erg als onzekerheid. Ik zal voor je duimen. Een vriendin van me heeft 2 jaar geleden ook 5 dagen bloedverlies gehad en die heeft nu een krengezonde jongen. Dus het kan wel! Heel veel sterkte.

Liefs Kim

Terug
Bovenaan