wel of niet zwanger??

A

Anoniem

Guest
hé hallo meiden, ben nieuw hier dus zal me even voorstellenik  ben een meisje van bijna 25 jaar die al héél lang maar één grote wens heeft en dat is mama worden....mijn vriend(bijna man...wij gaan over 7 weken trouwen!) is twee jaar jonger als ik en heeft al heel wat meegemaakt in z'n leven, was hier dus voor kort helemaal niet klaar voor!! we hebben een relatie van ongeveer 5 jaar nu, om een lang verhaal kort te maken vorige maand kwam hij er zelf mee dat hij toch wel aan kindje wilde beginnen  dus wij flink aan't klussen, weet precies mijn vruchtbare dagen heb een cyclus van 28 dagen en ben sinds ongeveer een jaar niet meer aan de pil...nou gebeurd er het volgende: ik voel me sinds 1.5 week echt zwanger kan het niet precies uitleggen... sinds een paar dagen heb ik echt last van grotere en gevoelige borsten en heb een raar gevoel in mijn onderbuik....en hoofdpijn...

ik moet donderdag 19 jullie ongi worden, maar ik dacht laat ik eens voor de gein een test doen deze heb ik dus twee dagen gelden gedaan (van de kruidvat) en ik zag een héél ligt streepje of wilde ik dat zien....

nu heb ik er net weer een gedaan van cb en deze is toch best vrij duidelijk positief..mijn vriend heeft hem ook gezien!! alleen ben ik wel 4 dagen te vroeg met testen dus weet ik niet echt wat ik ervan moet denken... heeft iemand van jullie zoiets ook meegemaakt??

hoor het graag!! en alle meiden veel suc6 met zwanger worden he!!

Hallo Mamaloe

Je bent heeeeeeeeel ver zwanger gefeliciteerd

Je hebt gewoon veel HCG hormoon.
Geniet er maar van.

Groetjes Joyce
Strooi alvast wat glitters ik zit midden in de klus week

Hoi mamaloe
Volgens mij ben je dan zwanger hoor.streep is een streep zeggen ze!!
Ik moet donderdag ook (niet)ongesteld worden
nu valt het mij op dat mijn borsten groter zijn geworden en mijn tepelhof is een stuk breder en donkerder geworden!!!
Dit is voor ons de eerste maand zonder pil!!!
had jij deze symptonen ook?
Groetjes Miranda

Hoi,
Het lijkt er inderdaad op dat je test positief is! Geweldig!!
Alleen..het gevaarlijke van zo vroeg testen is, dat hij nu positief kan zijn, maar dat je de 19e toch ongesteld word..Het komt namelijk heel veel voor dat vrouwen zwanger waren maar gewoon ongesteld werden, omdat het mis ging.Dus al heel vroeg..
Wil absoluut niet zeggen dat dat bij jou ook zo gaat, zeker niet..Maar dat is wel altijd eng met zo vroeg testen, en dan valt het zo tegen omdat je het al wist..
Dus gewoon afwachten en de 20e ofzo nog eens testen!
Ik hoop voor je dat alles goed gaat!!
Dat gun je iedereen toch!
Groet R, nu 40 weken en 5 dagen..dus afwachtende van ons derde kindje..

ja zou het echt zo zijn....ik durf in ieder geval nog niet blij te zijn tot vrijdag (als ik 1 dag overtijd ben....) lief dat jullie zo snel reageren hoor!!

en ja (miranda was het toch he) ik heb het idee dat mijn tepelhof groter is maar ik heb dat mijn tepels wat roder zijn als normaal...of mijn tepelhof donker.... hoop echt voor jullie dat het snel (of al) raak is!!!!!! duimen maar!!!!!!!

groetjes liefs

Mamoloe,

Van harte meid, het is je gegund!!! Je bent gewoon zwanger.
Ik heb net ook positief getest met een test van de Kruidvat en heb dezelfde verschijnselen als jij. Grotere, pijnlijke borsten, moe, hoofdpijn.

Van harte!!!! We kunnen samen naar het maart zwangerschapsforum

Hoi hoi,

Gefeliciteerd. Als ik zo je verhaal lees kan ik me ook niet voorstellen dat je niet zwanger bent. Ga er maar lekker van genieten ! Wel spannend, ik heb de 18de mn NOD en ik heb ook grotere en pijnlijke borsten, moe en hoofdpijn. Dit is pas mn eerste ronde, maar toch spannend.

Liefs happy

Terug
Bovenaan