wel of niet zwanger??

Hey Mamaloe,

GEFELICITEERD!!!!!!
Dat is wel heel erg snel gegaan dan! Echt helemaal super, ik zou nog wel ff voorzichtig zijn met het naar buiten brengen van het nieuws, ff wachten tot veel tot iets meer zekerheid.....
Maaaaaar........................geniet ervan, you lucky bastard! haha...

Kus, Es

nou denk dat ik je kan feliciteren hoor!

streepje is streepje!
heb zelf ook al eens 4 dgn te vroeg getest maar voelde het aan mijn hele lichaam
en dat was ook positief dus...

geniet ervan!

xxx ester

nou ik kan toch bijna met zekerheid zeggen dat je zwanger bent hoor, anders zou de zwangerschap test zeker geen streepje aangeven en aangzien je het zwangerschapshormoon in je lichaam heb ben je dus degelijk wel zwanger.
Hoe licht het streepje ook is , de eerste test die ik deed was het streepje zo licht dat ik hem ik hem tegen het licht aan moest houden maar er was wel een streepje te zien. en de volgende dag was het streepje al duidelijker (kruidvattest).

Het enige wat ik nog kan zeggen is van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Wie weet een tweeling aangezien je al zo snel het hormoon aantreft

He Meid van harte gefeliciteerd  met je zwangerschap, ja wie weet ben je wel zwanger van een tweeling of je hebt eerder je eisprong gehad. Maar ga er lekker van genieten.

Liefs Sharine

Hey van harte gefeliciteerd!
Ik heb zelf ook positief getest afgelopen zaterdag dus we kunnen samen naar het maart forum.
Ik had hier gelezen dat er nog iemand een maart moeder is!!
Errug leuk zeg!!
Tis nog erg pril maar het begin is er en nu maar hopen dat het goed blijft gaan!

Liefs,

Tamara.

hey meiden, nogmaals bedankt voor al die te gekke reacties!!! en voor degene die ook net pas weten dat ze zwanger zijn jiiiieeeeeeeeehhhooooooooooeeeeeeee!!!!!! genieten maarrrrr!!!!!!! geweldig!!!

ik kan alleen nog niet blij zijn......ben echt zo bang om toch ongi te worden vrijdag......het is echt heel raar want ik voel me echt ZOOO zwanger......maar ja ik moet nog ff twee daagjes geduld hebben...

ik hou jullie op de hoogte!

liefs

Terug
Bovenaan