Wel of nog geen slaapzakje.

Hé meiden,

Ik heb al een aantal keer gelezen dat jullie een slaapzakje gebruiken.
Wanneer zijn jullie ermee begonnen? En met welke reden.
En wie hem nog niet gebruikt, wat is daar de reden van?

Ik gebruik nog geen slaapzakje voor Vlinder(10weekjes oud), ze ligt nog vrij rustig te slapen.

Ben benieuwd!

Groetjes, Kar

Hey!!

Ik  doe inderdaad ook sinds een aantal weken een slaapzak bij Owen (12 weken) aan.Sinds die tijd kreeg hij het namelijk voor elkaar om zich boven de dekens te wurmen,soms wel zo hoog dat hij met zijn hoofd nog net niet tegen de bovenkant botste.
Dankzij de slaapzak gebeurt dit niet meer!!!En ligt hij "sochtends nog keurig onder zijn lakentje.

Groetjes Daphne

Hoi!
Ik gebruik al een tijdje een slaapzakje voor onze dochter Amber (9 weken) Ze kreeg het steeds voor mekaar om overdwars of boven in het ledikantje te gaan liggen.
Nu kruipt ze nog wel eens onder de dekentjes uit, maar dan krijgt ze het minder koud en gebeurt het minder vaak.
Gr, Heike

hoi hoi,

Ik zal je eerlijk zeggen ik gebruik helemaal geen slaapzak. Dat heb ik bij de 2ling ook niet gedaan en dat doe ik nu bij Phoebe ook niet. Wij wouden zelf geen slaapzak gebruiken omdat wij vinden dat de kleine zich lekker moet kunnen bewegen. (dat is natuurlijk ieder zn mening) En ik vind het zelf een eng idee om mezelf niet te kunnen bewegen. Aangezien Phoebe zoveel beweegt en schopt en doet hebben wij zo iets van laat maar lekker gaan we zien het wel. En tot nu toe (bijna 11 weken) gaat het goed. Ze heeft zich nog maar 2 keer onder de dekens vandaag geschopt. Maar goed je moet natuurlijk zelf weten wat je doet.

Veel liefs,

Rachel

hoi hoi

linsey is nu 8 weken oud en sinds een week of 3 gebruiken wij een slaapzakje ze schopte nm constant de deken van haar af en dan was het huilen.
in het slaapzakje slaapt ze heerlijk door en ze kan zich nog gewoon bewegen en als nu de deken eraf gaat heeft ze het niet meteen koud. en met slaapzakje laat ze de dekentjes ook op haar liggen.
ik vind het dus ideaal

groetjes danielle

hoi hoi,

ik gebruik al vanaf het begin af aan een slaapzakje. Ik vind het een prettig idee dat hij dan niet onder zijn dekentje terecht kan komen. Emre ligt er heerlijk in en de beweegruimte is echt voldoende hoor; de slaapzak is ruim, zodat hij volop met zijn beentjes alle kanten op kan spartelen. Ik heb ook een lakentje en dekentje gebruikt toen de slaapzakjes in de was zaten, maar daar kruipt Emre uit: hij duwt zich dan helemaal uit de lakens naar de bovenkant van het bed!! Dus, slaapzakje werkt uitstekend voor hem.

groetjes
Mie

Hoi,
Ik overweeg ook om en slaapzakje te gaan gebruiken bij Isis (6 weken en 2 dagen jong) ik heb een slaapzakje van Prenatal, 70 cm. De lengte is okay, alleen de armsgaten zijn te ruim (kan ze erin kruipen) Mijn moeder gaat de armsgaten verkleinen, stikken, zodat het later weer herstelt kan worden. Isis is ook zeer bewegelijk, zo'n slaapzakje begrenst, lijkt me fijn voor haar,
x Esther

Terug
Bovenaan