Wel of nog geen slaapzakje.

Wij gebruiken bij Catootje 9weken ook al weken een slaapzakje. Ook zij trapte de lakentjes steeds af. Ik heb het bij mijn oudste dochter  Jet ook meteen gedaan.
Je kunt bij de hema nu slaapzakjes maat 62 kopen en die zijn lekker klein.

Hoi hoi,

Ik heb vorig jaar ( tijd gaat zooooooo hard) op de 9 maanden beurs een speciaal slaapzakje gekocht voor de allerkleinste.
Ik vind ze geweldig, onder de oksels zit klittenband zodat je ze kan verstellen.
Het was een amerikaans merk en heb ze hier ook nergens in de winkels  gezien.
Mijn knulletje slaapt geweldig in een slaapzak en zoals ik hier ook al veel heb gelezen, als hij onder dekentjes ligt schopt hij net zo lang tot dat hij met zijn hoofd bovenin ligt.
Ik heb niet eens dekentjes overheen omdat hij het zo ook lekker warm heeft(aan zijn voetjes en nekje te voelen) en heb het  liever iets te koud dan te warm i.v.m. wiegendood.
Toch slaapt hij al vanaf 2 maanden lekker door en wordt al tevreden en lachend wakker dus ik denk dat hij het wel prettig vind zo.

Groetjes Belinda

hallo, ik gebruik voor Ginger vanaf 3.5 wk een slaapzak, omdat ik deze had gekregen van mijn vriendin.
Maar ben hem juist gaan gebruiken omdat onze prinses een trappelzak is. Dat deed ze al toen ze nog bij mij in de buik zat namelijk. Ze presteerd het om ook de lakens en dekens naar beneden te trappen.

Dus de slaapzak gebruik je wanneer het nodig is of dat jij het wilt gebruiken hoor.

groetjes Dees

kersverse moeder van Ginger 4wk en 4 dg.

Terug
Bovenaan