wel of toch niet zwanger worden

Geweldig al die reacties, dank jullie wel!! Na het lezen van de berichten merk ik toch wel dat mijn gevoel heel belangrijk is. Weet je het kan zo maar nog een jaar duren voordat ik daadwerkelijk zwanger ben, of een maand, dat is gewoon niet te voorspellen. Ik weet wel mocht ik zwanger worden, ik part time ga werken, want wil zeker ook voor het kindje zorgen. En mijn man heeft ook al gezegd dat hij dan graag 4 dagen wil werken en een thuiswerkdag, mocht dit te combineren zijn. We gaan er voor en voor alles is een oplossing!!!

Super voor jullie dat jullie het zo kunnen combineren! ik zou zeggen veel klusplezier!!!!!

Pfff... moeilijk hoor
Het beste advies is denk er goed over na - praat er goed met elkaar over en ga ervoor als het voor jullie beiden goed voelt. Trek je dan ook niets aan wat de mening is van de rest van de wereld.

Ik zelf heb gemerkt dat een zwangerschap best een aanslag doet op wat je kan en wil. Je lijf levert een enorme prestatie en dat heeft effect op je leven. Of het te combineren is met alles wat je doet......weet ik niet.
houdt er wel rekening mee dat het moeilijk combineren kan worden - maar het kan natuurlijk ook meevallen.

Aan de andere kant - toen wij eraan toe waren om voor kinderen te gaan.....liep het niet zoals gepland. We hebben er ruim 2 jaar over gedaan. Wat je leert is dat je leven niet te plannen is.

Dus gaan jullie ervoor - rustig aan, gewoon genieten van elkaar en niet iedere maand zitten stressen.
Veel succes

Terug
Bovenaan