wel ongesteldheidsklachten gehad maar niet ongi????

Oh nee ronde 3 moet zijn ronde 2. Was al weer wat te snel

Marjolein

Hallo dames,

Ik heb ook ongi klachten, maar geen bloed te zien. Mijn nod dag (denk ik) was gisteren. Ik heb wel vanaf vrijdag zeurende rugpijn. Ik ben vanaf mei gestopt met de pil en vanaf juli gebruik ik geen voorbehoedsmiddelen meer. Vanaf mei is het wel zeer onregelmatig geweest mijn ongi. Eerst na 49 dagen pas, daarna 40, daarna 33 en nu weer 35 verder en dus geen bloed, maar wel zeurende rugpijn in mijn onderrug en verder geen andere symptonen. Wel lastig hoor, dat zwangerschapssymptonen veel overeenkomen met ongesteldheidsklachten.....

Succes allemaal!!

Hai,

Ik ben nu 7 dagen over tijd.
Afgelopen zaterdag was de test negatief.
Gister beetje last van mijn onderrug en onderbuik, dacht dat de RD in aantocht waren.
Nu volgende dag helemaal niks nergens geen last meer van.
Had wel een heeeel klein beetje iets bruinig vochtverlies aan het wc papiertje.
Zou ik echt nog een positieve test kunnen krijgen?

Lfs Niek

hoi allemaal
ja das vaag he, wel het gevoel dat er wat gebeurt in je buik en maar niet ongesteld en ook negatief testen.
en zolang je niet ongi bent is er nog hooop dat je eisprong later was en dat je toch zwanger kunt zijn... en ik maar balen dat we niet wat langer doorgeklust hebben, maar vorige week en de week ervoor was het zo chaotisch hier dat we er niet echt aan toe kwamen. Weer een lesje geleerd en dan maar wat vaker klussen dan misschien nodig, je moet toch wat als je niet zeker weet wanneer je ongeveer vruchtbaar bent!! ach, het blijft gelukkig leuk een is geen straf, dat klussen!
we gaan dus vrolijk door met pretjes maken en dan zien we vanzelf wel of ik weer es ongi wordt tussen nu en de jaarwisseling

succes allemaal en zo nu en dan wel even ergens anders aan denken hoor!!
groetjes mij

ja raar he hoe je lichaam werkt
ik dacht echt dat ik mijn eisprong gevoeld heb
maar dat blijkt dus toch niet zo te zijn aangezien ik nog niet ongesteld ben
voortaan inderdaad maar wat langer  "verplicht" klussen (zal mijn vriend niet erg vinden hahahahaha)
en je hebt helemaal gelijk hoor over dat je ook wel aan andere dingen moet denken
ik wil heel graag zwanger worden maar het moet natuurlijk geen obsessie zijn
allemaal veel succes

liefs ikjes

Terug
Bovenaan