Wel zwanger...nergens last van

Hallo hallo!!
Ik heb een vraag aan jullie...
Afgelopen vrijdag heb ik (na 3 jaar) eindelijk te horen gekregen dat ik zwanger ben!! Ben helemaal blij. Na een aantal IUI pogingen was mijn test eindelijk positief.
Nou heb ik echt nergens last van...borsten doen een klein beetje zeer en ik heb een klein beetje last van mijn eierstokken (=volgens de IUI arts normaal). Maar ik ben niet moe, niet misselijk en hoef ook niet 20x per dag te plassen.
Zijn er meer meiden die dat hebben? Ik weet dat ik mazzel heb maar maak me bijna zorgen om het feit dat ik nergens last van heb...:S
Groetjes, Anne
 
Hoi,
Gefeliciteerd, wat fijn dat het jullie eindelijk gelukt is!
Over de kwaaltjes hoef je je geen zorgen te maken, a; is het nog erg vroeg en kan het zeker nog komen en b; het zegt niks over je zwangerschap, behalve dan dat het er niet gemakkelijker op wordt!
En in meer of mindere mate; je krijgt echt nog wel wat, daar kun je van op aan, of je dan blijer bent,,haha
Groetjes MJ
Mama van bijna 4
 
gefeliciteerd!!!
ik had ook niet niet echt kwaaltjes en kan je alleen mee geven zoalng je geen klachten heb alleen maar te gaan genieten van dit kleine wondertje in je buik.
want wat nog niet is kan nog komen....

ik wens je een hele mooie zwangerschap!!!
 
Gefeliciteerd!!!
geniet van je kleintje in je buik... en van het feit dat je nog nergens last van hebt... iedereen is anders en iedereen voelt het anders....

liefs
 
dank julli wel:) Ik ben ook echt intens gelukkig:) Zo'n gevoel van geluk heb ik nog nooit gehad zelfs niet toen we gingen trouwen:) Ik kan echt neit wachten op de echo 30.12. Dan weten we ook dat het hartje klopt en dan hoop ik er echt van te kunnen gaan genieten...nu heb ik soms nog een beetje die angst in mijn achterhoofd 'wat als...'.

GEWELDIG GEVOEL!!
 
gefeliciteerdddd nou dat alssss heb ik al paar weken maar vandaag heb ik mijn kindje gezien en groter dan ik dacht totdat je je kind ziet denk je ieder moment aan als maarjaa je hoeft geen zorgen te maken :)
ik ben ook niet misselijk alleen in het begin alleen heel moe wil alleen slapenn
 
Gefeliciteerd! Geniet lekker van je zwangerschap! Ik heb ook weinig kwaaltjes, wel heel erg moe, maar bij geen van mijn zwangerschappen, ben zwanger van mijn 6e en heb een tweeling gedragen, misselijk geweest of andere kwaaltjes gehad.

 
Terug
Bovenaan