Wel zwanger...nergens last van

@ anne-nasje, Ik heb hetzelfde gevoel als jou! Durf nu nog niet echt blij te zijn omdat ik eerst de echo wil afwachten... Maar owwwww wat spannend allemaal en oowwww wat fijn om op dit forum mijn ei kwijt te kunnen, zeker omdat niemand het bij ons nog weet!

Verder heb ik ook weinig last van kwaaltjes. Vorige week, voordat ik de test deed, erg moe en steeds misselijkheidsvlagen en erge hoofdpijn, maar nu een week verder is dit allemaal wat afgezwakt. Wel het gevoel dat mijn buik wat opgezet is :D Kan me ook niet snel genoeg groeien ;)
 
Je hoeft geen kwaaltjes te krijgen. Ik ben nu bijna 27 weken en nog steeds eigenlijk nergens last van. Vond het wel moeilijker te begrijpen dat ik zwanger was. Geniet van je zwangerschap en ik zou zeggen laat de kwaaltjes maar weg blijven. (het is wel een beetje moeilijker te bevatten dat je zwanger bent zonder de kwaaltjes. zeker als je al langer bezig bent)
 
het begon bij mij pas na 6 weken!

ik had ook nergens last van ik dacht ohh zo kom ik het goed door!

had ik het even mis zeg!
ben nu 24 uur per dag misselijk! hihi geniet er nog maar even van want het kan altijd nog komen!

kus amanda
 
Hoi anne-nasje,

Wat heerlijk dat jullie nu een kleintje verwachten, na zo'n lange tijd. Bij ons heeft het ong. ook zolang geduurd en zijn geheel onverwachts spontaan zwanger geworden!
Ik kan dan ook goed begrijpen dat je extra onzeker voelt. Maar ik heb zelf eigenlijk nooit echt veel last gehad in mn zwangerschap. In het begin wel heel moe, maar zat ook te wachten op het moment tot ik boven de wc zou hangen, of andere kwaaltjes ging krijgen. Er zijn hier op t forum heel wat vrouwen die weinig kwaaltjes hebben hoor, als je t een beetje terug leest kun je er heel wat vinden!
Je hoort vaak alleen de slechte verhalen.

Geniet van je zwangerschap! En als je het straks gaat voelen en echt gaat groeien wordt het allemaal wat echter (vond ik tenminste!)
Het lijkt nog zo ver weg, maar de zwangerschap vliegt voor bij!

grtjs Sparkle (37 wk 2 dagen)
 
Gefeliciteerd!!
Ik heb zelf ook iui gehad en ben nu na 4jaar dmv IVF zwanger geraakt.
Onwerkelijk hè als het eindelijk zo ver is.
Ik kan het soms nog niet geloven.Ben zelf ruim 16wk zwanger.
Ik had de eerste weken ook erg nergens last van.In week 7begon de misselijkheid en moeheid.
Nu het tweede trimester voel ik mij weer top.

Geniet ervan!!

Gr. Wonder2011
 
Heerlijk, ben een beetje gerustgesteld:) We gaan het wel zien. Tot nu toe gaat het erg goed. Morgen 5 weken zwanger...wel vind ik het fijn als er weer een dag voorbij is en we dichterbij de 12 weken grens komen...maar de tijd gaat zo snel!

Ik voel me heerlijk:)
 
Gefeliciteerd!
Bij mij kwamen bij de 1e de kwaaltjes ook pas toen ik een week of 7 a 8 zwanger was. Ik ben nu 5 weken zwanger, en heb nu ook nog nergens last van. Probeer "gewoon" te genieten!
 
ik ben nu 25w4d en heb nogsteeds "nergens" last van..... in het begin wel wat moe geweest, momenteel wat last van obstipatie maar het hoort erbij....

Niet iedereen krijgt kwaaltjes.... wees blij dat je ze "nog" niet hebt... misschien word je toilet straks je grootste vriend nog wel!

Geniet er zoveel mogelijk van! nog even en je bent de 12 wekeng rens voorbij time flies!

Liefs
 
Terug
Bovenaan