wel zwanger/niet zwanger???

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Ik heb 27 dec mijn nod, en ik weet eindelijk dat ik deze maand weer eens een eisprong heb gehad, na mijn mk in aug was mijn cyclus helemaal de kluts kwijt. Nu heb ik het ene moment van de dag echt het gevoel dat ik zwanger ben, moe, misselijk iets gespannen borsten, maar het andere moment kan ik me weer helemaal niet zwanger voelen, en heb ik 's avonds fikse stekende pijn in mijn buik helemaal onderin. Het is zo vermoeiend om steeds zo te twijfelen, maar kan op het moment echt nergens anders meer aan denken. Herkent iemand dit???

Groetjes natas

Hoi!

Ik herken dit!! Ik heb zelf de afgelopen dagen het gevoel dat het raak is, alles voelt anders. En ook al durf ik niet te hopen, mijn lichaam is ECHT niet hetzelfde. Ik heb hier ook berichten over geplaatst op het forum...Mijn NOD is 26 december.  Het wachten duurt het langst. Moeilijk hoor!

Ik heb last van een gespannen onderbuik en steken, zere borsten (vooral tepels), hoofdpijn, duizelig, gevoelig tandvlees, misselijk...Maar vandaag is inderdaad een dag dat ik denk: "Zie je nou wel, er is niets aan de hand...Ik verbeeld het me allemaal." Gek he? Gewoon nog eventjes geduld en dan hopen dat we gelijk hebben :) Succes!  

Liefs Rijn

hey rijn,

Klink voor jou helemaal veelbelovend, maar dat wachten lijkt bijna een eeuwigheid.
Ik zal voor je duimen, ga je de 26 testen of eerder, ik wil op 1e kerstdag al een testje doen.

groetjes natas

Hallo allemaal,

ik denk dat we allemaal in spanning zitten. Ik moest gister ongesteld worden, maar mjn cyclus is tussen de 28 en 34 dagen. Het kan dus ook zijn dat ik pas over 5dagen ongesteld word. Ik word gewoon moe van het wachten.
Ik had gister al wel en tet gedaan en daar was een heel licht roze streepje. Ik had dat bij de 1e ook maar toch vertrouw ik het niet helemaal. Gek he. Ik ga morgen een nieuwe test doen. Ben zo nieuwsgierig. Ik weet al wanneer ik uitgeteld ben, hoe de babykamer gaat worden en noem maar op.
Maar we wachten af en hopen maar niet teveel.

Groetjes Ilse

Ik reageer  even snel vanaf mijn werk dus maar een kort berichtje.

Ik had gisteren ongesteld moeten worden. Niet geworden , maar ik ben regelmatig misselijk steken/krampen in mijn buik. al ong. een week. Nou heb ik een cyclus van 21 dagen. Volgens de gyn is dit mijn normale cyclus maar 't is pas mijn 2e ronde.. hiervoor ook al gestopt maar niet in de gaten gehouden wat mijn cyclus was(1maand).

Ik durf nou niet te testen omdat ik bang ben dan het negatief is. Ben er onzeker van mijzelf. Ik heb mijzelf voorgenomen om morgen ochtend te testen. Toch houdt iets me tegen. Mijn vriend vraagt nergens om en weet niet eens dat ik nog niet ongesteld ben. Heb wel door laten schremeren dat ik gisteren ongesteld moest worden maar heb nog niks gevraagd of dat ook ben geworden. Moet ik het hem vertellen of moet ik gewoon stiekum die test doen. Ik weet het niet.. als ik zwanger zou zijn weet ik wel wanneer ik uitgerekend ben. 1 dag na me zusje der verjaardag. 15-08. Dingen opzoeken enzo er er hier over kletsen doe ik maar al te graag maar het testen durf ik niet.. iemand tips?

Hoop voor jullie alle 3 dat het raak is. Wie weet wel allemaal tegelijk!

Hallo Mamoet,

ik zou zeker wel met je vriend over hebben. Ik weet niet of de zwangerschap geplan is, maar anders is het voor hem ook een heel spannend moment. het zou  jammer zijn als hij niet bij de test zou zijn. Mijn man die wilde heel graag dat we samen de test deden.
Maar de keus is aan jezelf.
Ik ben zelf ook heel onzeker en denk steeds 'het zal wel niet zo zijn'waarom ik dat denk weet ik ook niet. ik probeer naar mijn intuitie te luisteren,maar die zegt niks.
Succes ermee.

groetjes ilse

Hallo,

ik ben inmiddels 5 testen verder. Ik heb nu een hele lichte streep. Maar volgens mij is dat toch ook zwanger?
Groetjes ilse

Hallo hallo, ik kan het ook nog niet helemaal geloven, wel zwanger/ niet zwanger. Twee weken geleden pas besloten om het te "proberen", en vandaag een positieve test, het was wel een licht streepje, maar goed een dubbele streep is goed......toch?
Morgen vroeg nog eens testen, en dan maar de dokter bellen om een afspraak te maken!
Ben inderdaad wel duizelig geweest, soms misselijk, en erg moe. Maar ik was er nog niet zo mee bezig dus dit is raar!
Ik herken me dus helemaal in alle verhalen!
Groetjes Jacky

Terug
Bovenaan