wel zwanger/niet zwanger???

Hey meiden,

Gefeliciteerd!!! Een streep is een streep hoor!!!
Ga lekker genieten van het gevoel, en strooi wat glitters, ik ga 1e kerstdag testen ik hoop zo dat ik jullie mag volgen naar het zwangerforum.

groetjes en veel geuk, gezondheid en mooie baby's gewenst voor 2008

xx natascha

Hallo,

Ik zal me even verder voor stellen. Ik ben Ilse En ben 7 september 2007 getrouwd. We zijn nu 6 jaar samen. Ik ben 27 jaar.
We hebben 1 zoon van 2,5 jaar, en ben nu dus inverwachting van de 2e. Niemand weet dit nog want mijn man wil het graag even voor ons 2 houden. Ik ben ook nog maar 5 weken zwanger, maar van mij mag iedereen het weten.
We hebben het geluk gehad dat het bij ons allebij de keren snel raak was. Bij onze eerste zoon hadden we besloten dat we graag kinderen wilde en zeiden we tegen elkaar: 'we wagen de aankomende menstruatie(dat was nog 2 weken)  af en dan gaan we kijken of het wil lukken'. maar die eerst menstruatie is nooit gekomen.
En nu zijn we in september getrouwd en in november op vakantie gegaan en was het weer meteen raak.
Daarom strooi ik voor iedereen die ze wil hebben geluksgliters dus neem er zoveel als je wil.

Iedereen succes.

Groetjes ilse

hey illiebillieh,

GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

IK heb zelf ook net licht pos getest, heb eigenlijk donderdag mijn nod maar kon niet meer wachten, nou een licht streepje, kan nog niet echt blij zijn wil eerst nog even afwachten of het blijft zitten, donderdag test ik nog een keer en als ik dan een vette streep heb kom ik ook glitters strooien,

xx natascha

Hee natascha!

Gefeliciteerd met de zwangerschap!
Ilse ook!

En je weet het, een streep is een streep!
Zelf teste ik ongeveer 3,5 dag voor m ´n NOD ook licht positief.
Als je zelfs een dag later een test doet (morgen voor jou) zal je zien dat deze al duidelijker is!

Wat leuk!

Zelf ben ik 4,5 week zwanger! Tot op het augustus 2008 moeder forum, of is het inmiddels al september?

Groetjes Sientje

hey sientje,

Jij natuurlijk ook gefeliciteerd!!!! Wat een geweldig gevoel he? Al kan ik het nog niet echt bevatten.
Ik doe morgen op mijn nod nog eens een test voor die vette streep haha.
Nou veel geluk gewenst en tot op het zwanger forum, ik ben 4 sept uitgerekend dus ga niet meer naar  het augustus forum.  

groetjes natascha  

Hallo,

ik ben ongeveer eind ausutus uitgeteld. Ik heb al 3 zwangerschaptruitjes gekocht. KOn niet wachten hihi.
We aan er maar vanuit dat het allemaal goed gaat. Mijn man wil dus wachten met vertellen tot ongeveer 8 weken. Ik ben nu 5, maar heb al een week mijn mond moeten houden en dat is erg moeilijk. Zeker met de feestdagen. Lust je geen wijntje/biertje???????
Probeer je dan maar elke keer eruit te praten.
Iedereen gefeliciteerd met de zwangerschappen en geniet ervan.
groetjes ilse

Gefeliciteerd meiden!

Voor jullie dus ook goed nieuws met de feestdagen.

Ook voor ons was het deze maand gelukkig goed  nieuws en wij verwachten 1 september ons eerste kindje. Op 14 januari mag ik komen voor de eerste echo.
Zodra er een septemberforum is zullen we elkaar daar wel vaker zien!

Veel liefs,

Twinkel3 (4 wk, 2 dagen)

ALLEMAAL GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wat een super nieuws zeg.
IK heb vandaag nog eens getest en nu een betere streep, dus ik ben ook echt zwanger!!!
Ik vind het alleen doodeng en voel ook echt elk pijntje en steekje in mijn buik, ik hoop dat die eerste 12 weken snel voorbij zijn en dat alles ook bij jullie helemaal goed gaat!
En nu op naar september 2008 meiden!!

xx natascha

hier nog even wat glitters voor degene die nog niet zwanger zijn

Terug
Bovenaan