welja, dat kan er ook nog wel bij..

Hiya mommas!

ik voel me op het moment zo ver weg van Nederland, verder dan alleen maar een 7 uur durende vlucht.
Mijn Oma is aan het sterven, op het moment ligt ze in het ziekenhuis, maar het is een aflopende zaak. ze heeft vrijdag euthenasie aangevraagd, dat is in eerste instantie door de dokters afgewezen, en als het goed is heeft ze vandaag een evaluatie van een psychiater gehad om te zien of ze handelsbekwaam is (heb nog nooit een meer handelsbekwaam mens ontmoet, maar goed!)
Buiten allerlei medische dingen heeft mijn Oma er gewoon genoeg van, ze is oud en weet dat ze niet beter gaat worden. Het is voor haar een rationele beslissing om niet te gaan liggen wachten op het onvoorkomelijke.
Ik vind het vooral naar dat ik er niet echt kan zijn voor mijn familie, sommige van jullie weten dat ik geadopteerd ben, en dit is mijn biologische oma. Uiteraard voel ik me verdrietig om haar maar ik ken haar niet echt. Maar mijn (biologische) vader en neven en nichten ken ik wel, en die hebben net vorig jaar hun zus en moeder (mijn tante dus) verloren. ik heb echt het gevoel dat ik er wil zijn om hen te steunen. Er is wel veel contact per telefoon en e-mail etc. maar dat is toch anders. Ik hoop voor mijn oma dat ze mag kiezen voor een waardig vertrek. Ik ga aan deze kant van de wereld proberen er te zijn voor de begravenis.
Nah, ik moest er ff over lullen hoor.

Ajuus, ilja

Lieve Ilya

Aahh, nee toch! Wat ontzettend verdrietig voor je.... Ik wil je, ook vanaf de nu voor jou zo gewenste kant van de oceaan, heel erg veel sterkte wensen met alles daar. Jij zit daar in je upje verdrietig te zijn en daar word ik hier ook een beetje verdrietig van, leef echt met je mee!! Hopelijk realiseer je je wel dat je familie hier elkaar nog heeft en kun je daar een beetje troost uit halen. En natuurlijk missen ze jou net zo hard als jij hen, dus ik hoop heel erg dat je op tijd kunt zijn voor de begravenis.

Sh*t meid, je krijgt het verdorie ook opeens allemaal tegelijk voor je kiezen!

Nogmaals heel veel sterkte met alles, virtuele knuffel voor jou en als je volgende week onverhoopt echt in Utrecht bent en zin hebt in koffie of iets sterkers: let me know, oke?

Liefs
Susan

hey
Het lijkt je inderdaad niet erg mee te zitten de laatste tijd!
7 uur vliegen is inderdaad net te lang om even bij familie een kop koffie te drinken of even een arm om iemand heen te leggen (ook al lijken ze aan de telefoon zo dichtbij)En volgens mij heb je dat juist soms echt nodig
heel veel sterkte de komende dagen
mira mv marek en ??

he bah het zit je ook niet mee op het moment.
Op momenten als dit is het erg vervelend dat je zo ver weg woont............heel veel sterkte de komende tijd.

Ik denk aan je
Liefs sandra

Heej Ilja,
Jeetje, jouw bordje is goed vol op het moment. Naar van je oma. Kan me voorstellen dat je er wilt zijn voor je familie. Daarnaast heb  je zelf misschien je familie ook wel even nodig nu. Veel succes met het regelen van een vlucht. Een raar idee misschien, maar mocht het nu niet op tijd lukken om in Nederland te zijn, dan kan je de begravenis wellicht via  webcam volgen. Tegenwoordig zijn er vaak goede faciliteiten waardoor je er toch een beetje bij kunt zijn.
Veel sterkte,
Laura.

Jeetje Ilya, het zit je ook niet echt mee op het moment!!
Heel veel sterkte en je weet het, wij staan hier voor je klaar als je ons nodig hebt.

Groetjes, Marieke mv Lyanne en Vince

Terug
Bovenaan