welja, dat kan er ook nog wel bij..

Lieve Ilya
Ik wil je heel veel sterkte wensen ik las je vorige berichtje ook.
Wat een ellende allemaal.
Ik wil je heel veel kracht en wijsheid naar je toe sturen.

Liefs Ilse

hiya mommas,

Dank jullie wel voor de lieve reacties.

Mijn Oma is vanmorgen niet meer wakker geworden, ze had dinsdag medicijnen gekregen om haar te kalmeren en die hebben uitstekend gewerkt. ze heeft dinsdag vrijwel de hele dag geslapen en is vanmorgen niet meer ontwaakt. Ik ben aan de ene kant wel blij dat het voor haar zo vredig is gelopen.
Ik heb gelukkig een vlucht kunnen regelen en ben zaterdag in Utrecht, op tijd voor de begravenis die maandag plaatsvind. Voel me toch wel opgelucht dat ik er kan zijn voor mijn familie. Maar ook een beetje nerveus want ik ben nog nooit een nacht weg geweest bij Max, laat staan 4 nachten!
Hij is in goede handen bij Paul uiteraard, maar dat lijkt niks uit te maken, voel me nu al schuldig haha.

nogmaals bedank voor de steun, dit is heus een geweldig forum met geweldige vrouwen. JG heeft vast geen idee hoeveel steun, verdriet, plezier, onzekerheden en trotse momentjes wij hier met elkaar delen.

Ajuus, ilja

Lieve Ilja,

Van harte gecondoleerd met het overlijden van jouw lieve oma! Ik ben toch een beetje blij voor je om twee redenen nl. dat je oma heeft gekregen wat ze graag wilde en dat het je gelukt is om een vlucht te boeken zodat je er maandag bij kunt zijn!

Ik wens je heel veel sterkte toe de komende tijd!

Liefs Fonske

hey
Gendoleerd met je oma! fijn dat je een vlucht hebt kunnen regelen en dat je morgen bij de rest van je familie kan zijn
Heel veel sterkte de komende dagen en een goede vlucht
mira mv marek en ??

Terug
Bovenaan