welk autostoeltje?

A

Anoniem

Guest
Ik las bij lengte en gewicht dat al aardig wat kindjes zwaarder en/of langer zijn dan die kleine van mij. Graag wil ik dan ook jullie hulp inroepen bij het zoeken van een autostoeltje.

Welke stoelen hebben jullie, en hoe vind je die? Simon kan best al wel goed zitten, maar als hij om kijkt valt hij toch nog makkelijk opzij of achterover. Met zijn hoofd komt hij nu boven de maxicosi uit, dus dat wordt nu echt gevaarlijk. Ik wil graag een stoeltje dat tot ongeveer 3 a 3,5 jaar gebruikt kan worden.

Groetjes Liesje

Hoi Liesje,

Wij hebben de maxi cosi tobi,wel prijzig(rond 220 euro) deze is als beste getest.

Veilig,makkelijk te bevestigen en die riempjes blijven omhoog staan als je je kindje erin zit dus geen gehannes dat je kindje op de gordel zit. TE Gebruiken vanaf 9 kilo en of 9maanden tot 4jaar.

Succes met uitzoeken,groetjes ramona

Hoi,

Ik heb een oudere versie (maxi-cosi merk), maar die heeft wel de goedkeuring.
Ik heb hem van mijn schoonzusje over genomen, dan weet ik tenminste zeker dat er niets raars mee is gebeurd.
En hij kan nog best ver gekanteld worden, vind ik wel fijn.

Groetjes Debby mv B'Elanna

Ik had bij de oudste een autostoeltje van 35 euro. Wel goed gekeurd en hardstikke tevreden over. Deze kon ook best ver naar achteren, zodat ze er nog een beetje in kon liggen. Alleen was hij knal-oranje..
Sil

hoi,
Ik heb een Romer King gekocht via marktplaats voor 40 euro. Ik heb hem nog niet gebruikt. Er wordt een beetje spastisch gedaan over tweedehands in mijn omgeving bv mogelijk eerder betrokken bij een auto-ongeluk enzo. Ik maak me daar niet zo'n zorgen om.
Vroeger vervoerde je je baby in de reiswieg op de achterbank dat was pas gevaarlijk.
De maxi-cosi schijnt iets platter te kunnen dan de Romer King, maar heel veel scheelt het niet.
groetjes Esther

hey asha

als je zelf al zegt dat het zo gevaarlijk is om je baby in een reisweg te vervoeren waarom heb je dat dan toch gedaan?
vind het een vreemde keuze

hmmm staat toch alleen dat ze VROEGER de kinderen in een reiswieg vervoerde ik denk dat je het verkeerd begrepen hebt, maarre ik heb een maxi-cosi priori, is ook goed gekeurd, mijn dochtertje had een romer-king, maar die is uit de auto gestolen.

goetjes susanne

Terug
Bovenaan