welk autostoeltje?

Ik heb een autostoeltje van de hema.
Je kunt het stoeltje achterste voren inbouwen dan kun je hem nog kantelen en is hij voor de baby`s. Daarna kun je hem recht inbouwen en weer recht zetten en dan kan hij vanaf 9 maanden. Makkelijk dus!
Hij is te zien op hema.nl

Groetjes Mikkie.

hai,

wij hebben een maxi cosi priori. Heel fijn want hij kan idd best ver gekanteld worden, dus ze kan er erg prettig in slapen.

Veel succes!
Groetjes  Sandra

Heel fijn, dit topic, want dit was ik mezelf laatst ook al aan het afvragen! Ze kan nog niet zitten en past ook nog goed in de maxicosi maar het gaat allemaal zooo snel, dus het is fijn hier al iets te lezen!

Jeetje zeg, je kijkt even niet en hebt gelijk een berg met informatie. Fijn hoor! We gaan van de week ook nog wat op internet snuffelen, en dan volgend weekend eentje halen (=kopen).

Alvast heel erg bedankt iedereen,
Liesje

Hoi liesje,

Ik heb zelf net een nieuwe autostoel gekocht de maxi cosi tobi voor 219 euro.
Dat is een erg veilige stoel.

Ik zal je wel aanrader om meedere winkels te gaan bezoeken want ik kocht de mijne voor 219 euro bij baby dump in utrecht en bij de prenatal was de zelfde 259 euro groot verschil is toch een kwart jaarkaart voor de dierentuin.

Groetjes chantal

Dank je chantal,

Ik heb maandag precies dezelfde gekocht. Bij ons in de buurt waren en heel veel ingekocht, en dus nog extra korting: 199 euries!!! Simon vind het geloof ik best leuk, zo rechtop naar voren kijkend meerijden.

Groetjes Liesje

Hoi,

Ik was even aan het neuzen op internet en kwam de volgende sites tegen. Op www.anwb.nl staan de testresultaten voor 2007 en op www.kinderzitjes.nl kan je ze goedkoop aanschaffen.

Groetjes, KT

Hannah (nu 7m1w) is heel klein voor haar leeftijd (vanmorgen 5925 gram en 64 cm) dus past nog makkelijk in de maxi cosi. Volgens mij is het ook het beste om ze daar zo lang mogelijk in te hebben (zo lang het past dus) omdat deze achterstevoren staat en dat bij een eventuele botsing beter is.

Het zal bij ons nog wel even duren voor we aan een volgend stoeltje toe zijn, maar ik zie wel met enige regelmaat ergens aanbiedingen, dus over een tijdje gaan we er denk ik gewoon eentje kopen als ze ergens in de aanbieding zijn.

Karin, mama van Hannah (20-11-2006)

Terug
Bovenaan