Welk boekje over rust, regelmaat en inbakeren is echt handig??

A

Anoniem

Guest
Ik zoek een boekje wat erg duidelijk en praktisch is als het gaat om rust en regelmaat en inbakeren. Mette doet het op zich goed maar ik heb het nog niet voor elkaar om er een ritme in te brengen. Hoe lang slapen ze bv, hoe lang knuffel je ze enz. Ik zou graag wat structuur hebben vandaar mijn vraag.

x ing

Hallo Inge,

Daar zijn helaas geen boekjes voor. Dat moet je zelf aanvoelen. Je kindje is een mens, geen spoorwegboekje!

Groetjes, Marisa.

Hoi. Ik heb hier op dit forum de tip gekregen om Regelmaat en inbakeren van Ria Blom te lezen. Heb het gelijk besteld en ben druk aan het lezen nu, maar ik vind het ook een aanrader!!!!
Je kan het gewoon bestellen op Bol, voor 2 tientjes of zo..
Ik had ook bij ons in de bib gekeken, maar daar hadden ze het niet.
Gr. Anne-Marie

@marisa7   ; Er zijn zeker wel boekjes voor. Wij hebben ook het boek van Ria blom, en daar kan je echt heel veel aan hebben.

Maar inprincipe heb je het boekje niet nodig Ing, als je een bakerdoek koopt, zoals de Pacco Piccolo. Het is heel erg simpel!

Liefs
Janet

Hoi Ing,
Ik heb het boekje van Ria Blom. Ik ben begonnen met inbakeren toen Veerle drie weken oud was. Ze was erg onrustig en maaide zichzelf met haar armpjes steeds wakker. Na een aantal weken ben ik overgestapt op de bakerzak en sinds twee weken slaapt ze zonder bakerzak en inbakeren en ligt ze rustig in bed en hebben we hier het rust en regelmaat goed te pakken (5 flessen en ze slaapt de nacht door vanaf 23:00 uur tot 07:00 uur).

Mocht je interesse hebben in de bakerzak mail me dan even, wij gebruiken hem niet meer. Ik heb de bakerzak voor Veerle 3 weken gebruikt en vond het ideaal. Wel de bewegingsvrijheid met haar armpjes maar wel de rust voor haar.
Groetjes,
Floor

Op welk adres kan ik je mailen Floor voor die zak? Hoe ziet ie eruit en hoe werkt het?

De opmerking over het spoorboekje laat ik maar even aan me voorbij gaan trouwens. Als je zou weten wat er de afgelopen maanden is gebeurd hier dan zou je zoiets niet zeggen. Maargoed zoals ik al zei....never mind.

Ik zal eens op bol.com kijken voor het boekje!

x ing

hallo,

ik heb het boekje van ria blom en heeft ons heel erg geholpen. nou was het niet zo erg als in het boekje (vond ik).   maar een paar handige tips en hoe ik de regelmaat moest toepassen, heeft ontzettend goed geholpen. mijn kleine mannetje sliep overdag nagenoeg niet en huilde voor de rest. bleek ook dat zijn nekje, rug en bekken vastzat en dat is bij de chiropracter behandeld. toe moesten we hem leren om weer te gaan slapen in zijn bedje en niet op de arm. het boekje heeft me daar bij geholpen! wel even doorzetten en dan komt het echt goed.

Je kunt me mailen op grimberg.f@orange.nl

Geef me dan even jouw adres via mijn email dan kan ik je alvast het begeleidende boekje toesturen en dan kun kijken nav het boekje of je interesse hebt.

Groetjes,
Floor

Terug
Bovenaan