welk dieet?

ook bij mij sonja bakker! door de variatie,veel groente en fruit en weinig vlees moet dat echt lukken.

Maar je moet er wel achter staan natuurlijk.

Ik ben nu in met de 7de week bezig en ben nu 11 kilo lichter.

Hopelijk vindt je het dieet wat bij je past!

groetjes ramona

Zo wat een goeie tipsEcht hardstikke goed,
Alleen tja sonja bakker....heb het ook gedaan hoor, 13 weken.
In die 13 weken 7 kilo afgevallen na 9 weken ofzo maar na die
9 weken viel ik geen grammetje meer af terwijl ik me er echt
strikt aan hield.En ik had de hele dag door honger!Nou sorry
hoor maar daar vind ik echt niks an, we wonen niet in een
arm land waar je niks kan eten!En ik kan idd misschien wel veel
gaan lopen.Maar ik moet wel normaal kunnen eten, ik snoep
eigelijk niet, nee helemaal niet daar let ik nu heel erg op.
En ik drink de hele dag door water!Ik doe elke avond 50 x buik-
spieroefeningen.Ik moet wel meet fruit gaan eten, dat is gewoon zo
maar goed meiden hardstikke bedankt voor de goeie reacties!!

xxx

Ik kreeg trouwens met sonja bakker dat me linker arm en hand vreselijk trilden de hele dag en ik had de hele dag het gevoel alsof ie sliepEn je mag soms s'ochtend alleen een appel nou ik houdt dat niet vol hoor.....Maar goed voor de gene voor wie sonja wel werkt, hardstikke fijn hoor!!

jammer dat sonja bakker niet echt hielp bij je en dat je het zo zwaar vond..
Ik zelf heb het eerste boek gedaan (bereik je ideale gewicht) en volgens anderen is dat het strengste. Ik weet niet wat jij gedaan hebt?
Het boek bereik en behoud je ideale gewicht is   niet zo streng, daar mag je meer eten en val je toch mee af.
En anders het mannen-dieet volgen..
Heb ook wel eens gehoord dat als je niet meer afvalt, dat je even een weekje weer "normaal" moet eten en het dan weer moet oppakken. Dat schijnt te helpen..

Maar goed, succer ermee in ieder geval en hopelijk zijn de kilootjes  er snel af! Op wat voor een manier dan ook!

Hoi 4 dec

Nou echt moeilijk om het vol te houden vond ik het niet, maar als je niks meer af valt 4 weken lang dan is de motivatie gewoon weg!Ik heb idd ook het eerste boek gedaan!Misschien idd een idee om het tweede boek te gaan doen, ik hoop iig dat ik snel die 15 kilo kwijt ben want ik heb met mezelf afgesproken dat als ik die kwijt ben dat ik dan een tattoo mag laten zetten, gewoon een kleintje hoor!Een hartje bij me lies.Maar bedankt voor de tips!!

xxx

Nou ik heb het tweede boel besteld van sonja dus ben heel benieuwd!!
Ik laat het jullie wel horen!!

xxx

Terug
Bovenaan