welk fietsstoeltje

A

Anoniem

Guest
Aangezien de meeste al wat verder zijn dan ik, kunnen jullie me vast vertellen welk fietsstoeltje ik moet kopen. hihi, Lekker makkelijk.
Ik heb een gewone fiets, dus het moet geen mega groot ding zijn.
Ik heb er eigenlijk nog niet echt naar gekeken, maar ik heb ook geen idee waar ik op moet letten. So tell me...tips svp..

Liefs nelleke

Ik heb een fietsstoeltje van Bobike die kan je gewoon bij de fietsenmaker kopen. Het is geen groot ding  De kussentjes (zeg maar) zijn los verkrijgbaar in allerlei leuke motiefjes!! Wil je ook lekker gaan fietsen! Thomas vindt het geweldig
Liefs Esther

De fietsstoeltjes van Bobike zijn goed. Ik heb toevallig 2 weken geleden er 1 gekocht met windscherm erbij via Marktplaats, daar staan ze volop te koop. Normaal in de winkel kosten ze circa € 80 met windscherm. Wel op letten dat de kleine goed zelf kan zitten en niet alle kanten op swiebelt. Wij hebben nog niet gefietst maar willen het van het weekend voor het eerst gaan proberen. Ben benieuwd, heb er erg veel zin in.

Wij hebben een bobike.
En waarom? Mijn stuur kan kantelen en valt dus een stoeltje van je aan het stuur bevestigd dus af.

Bij de bobike heb je een soort ring die je om je stuurpen bevestigd en daarin zitten 4 gaten. 2 voor het stoeltje en 2 voor het scherm. Het is licht van gewicht en wij vinden het ideaal.

Ik denk dat je het beste met fiets en al naar een winkel kunt gaan, dan heb je een beetje een gevoel (en ruimte) bij de stoeltjes, aangezien je een gewone fiets hebt.

Succes

Pauline

Oh, en wat voor buggie had jij er bij gekocht? want anders kom je nog nergens natuurlijk..

hahaha
ik heb de buggy van prenatal, deze weegt 6,5 kilo (best zwaar)
Maar daar zit een lig standop en dat vond/vind ik wel prettig

Wel moet je erg hebben dat je een buggydrager de luxe neemt, deze is voor buggy's tot 7 kilo. En anders kan er maar 4 ofzo aan.

Ik wil voor mijn verjaardag (15 mei) de Bobike mini+ glow-in-the-dark

Dit stoeltje is uitgeroepen tot Baby product van het jaar en heeft de zilveren rammelaar gewonnen.
 Errug veilig dus.

Jeske

Wij hebben vanmiddag een bobike fietsstoeltje gekocht voor aan de stuurpen. Met een windscherm erbij. Was wel 80 euro bij elkaar. Maar ik ben er zo blij mee en Thijs ook. We zijn vandaag gelijk een stukje op de fiets geweest. Hij vind 't geweldig. Alleen jammer is dat de instap erg krap is, maar het lukt wel.
Kunnen we lekker op de fiets boodschappen doen.

groetjes

Jama

Terug
Bovenaan