welk fietsstoeltje

hoi
ik krijg een hele nieuwe fiets via het fietsplan van mijn vriends werk.
het is een hele gave..niet z,on overdreven moederfiets maar wel een wat stoerdere moederfiets,lekkere lage instap en met de bobike stoeltjes..gelijk maar besteld een voor en een achter.motief kun je zelf kiezen.
je moet idd even kijken of het stoeltje aan je fiets past,ivm bevestiging.
succes groetjes piewie

Wij hadden eerst een bobike voor voorop de fiets. Ook keurig erop laten zetten, paste ik inderdaad niet meer met mijn dikke pens langs stoeltje op het zadel... ( voor de duidelijkheid, ik hoor eigenlijk op de grootste kinderfiets maar ik ben 30, wat denk je zelf???)   Ik kon dus met geen mogelijkheid meer steppen en opstappen. Binnen het uur hebben we bij de fietsenmaker het stoeltje omgeruild tegen een bobike stoeltje voor achterop. En hij zit erop alsof het de koning zelve is, en zwaaien dat ie naar iedereen doen, hahaha! En ik heb gewoon een koordje eraan vastgemaakt met een vreselijk ouderwets honk-honk achtig knijpding, vind ie helemaal leuk!

-X- marieke

Hier is de bobike inclusief man en kind!

Hij is echt geweldig. Heb wel mijn zadel lager gezet anders kwam ik met mijn zwangere buik tegen de bobike en kan nu ook met mijn voeten op de grond zonder af te stappen!

gr
Marielle  

leuke foto!
En bedankt allemaal. Denk dat het dan maar een bobike word, niet?
Zijn er geen andere merken? of is dat gewoon troep.
Bedankt!!!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan