Welk fietsstoeltje?

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Wie heeft er allemaal al een fietsstoeltje en welke zouden jullie adviseren? Ik zit sowieso aan een achterzitje te denken. Nu schijnt Bobike veel verkocht te worden en gmg. Nu heb ik op fietsstoel.nl ook fietsstoeltjes gezien (ok baby) en die lijken me wel heel goed.

Ik wil even de voors en tegens weten, zodat ik een goede keuze kan maken.

groetjes Mariska

Hoi

Wij hebben zitjes van bobike.
Hier zijn we heel tevreden over.Wat ik een heel groot voordeel vind is dat het stoeltje niet op de bagagedrager of aan het stuur bevestigd wordt.
Verder viel me laats op dat een jongetje van 3 jaar de gordels elke keer verliest in een gmg-zitje.De gordels vielen naar buiten waardoor ze van de schoudertje glijden.
Nog een voordeel van bobike vind ik dat je er een vervolg-zitje voor hebt van een zitje met rugleuning die je kunt inklappen.Deze bevestig je gewoon op de aansluiting van je "babyzitje".

Zo dat is een heel verhaal geworden hopelijk heb je er wat aan.

Groetjes Jessica

hoi mariska,

wij hebben een voorzitje van gmg en die bevalt eigenlijk prima, ik heb nu een paar keer gefietst en dat was heel erg leuk   het enige nadeel is dat mijn fiets te klein is en   ik ga nu misschien op zoek naar een mama fiets(ik ben 181 en stoot nu met mijn knie een beetje tegen het stoeltje maar dat ligt niet aan het merk stoeltje maar aan mijn fiets)

veel succes met het uitzoeken van een stoeltje

groetjes mascha

Dank jullie wel, maar ik wil zo graag een achterzitje, zeker omdat ik straks dagelijks de fiets moet gaan gebruiken.

Is er nog iemand die een goed achterzitje heeft?

groetjes Maris

Hoi,

de stoeltjes van bobike zijn voor voorop van 9 tot 15 kilo en vor achterop van 9 tot 25 kilo. Ik koop er wel eerst een voor voorop omdat ik dat veel gezelliger vind dan dat Stijn heel de tijd tegen mijn rug aan kijkt en als hij dan op de fiets in slaap valt kan ik hem beter in de gaten houden en eventueel ondersteunen.

Groetjes van marloes

Ik heb ook een Bobike zitje en die bevalt heel goed.

Groetjes, Marisa

Zojuist heb ik de Bobike (voorzitje) gekocht op kidstraffic.nl!!
Ben benieuwd! Heb zon zin om te gaan fietsen met Rik!!

X Saskia
mv Rik 04--07-07

Hoi Sas,

Vandaag was het weer heerlijk weer. Nou ja het waaide eigenlijk wel hard en koud. Maar de zon scheen ook. Lekker gewandeld, maar ik had ook kunnen fietsen, maar moet nog een fietszitje kopen. Ga toch echt voor een achterzitje.

groetjes Maris

ps ik heb je een hyves mail gestuurd

Terug
Bovenaan