Welk fietsstoeltje?

Ik ben  helemaal verliefd op het Bobike zitje Sweet Girl, die moet ik gewoon echt hebben, bij ons wordt het dus die maar dan zeker wel voor voorop. Veel gezelliger.

Hoi Kezfan,

Ik moet naar het praktische kijken, want ik moet straks alles met de fiets doen en voor Feline is achterop dan wat behaaglijker.
Dus ik ga zo ´n achteropzitje vragen voor moederdag!

groetjes Mariska

Hoi Mariska,

Ik ben nu toch wel benieuwd waarom jij een achterzitje praktischer vindt. Bij de Bobike koop je een windscherm zodat ze nooit in de wind zitten en als de kleine in slaap valt is het heel vervelend dat je haar niet kunt zien. En asl ze zo klein zijn dan kun je ze voorop veel beter in de gaten houden. Kun jij me vertellen waarom jouw voorkeur uitgaat naar een achterzit?

Liefs

Linda, mama van Marissa

Hoi Linda,

Natuurlijk mag je dat vragen. Ook vanwege dat het voorop minder stabiel is en ik denk dat ik er zelf moeilijk op kan stappen.

groetjes Mariska

Maar (ff een vraag tussendoor) waar laat je dan de boodschappen of kan dat nog met een kleintje achterop??? Van die fietstassen ofzo.. zit dat niet in de weg dan??

Zoals je leest heb ik me er nog niet helemaal in verdiept. Alleen nog in de fiets zelf die ga ik waarschijnlijk van het weekend halen.. een MAMA fiets van Cortina!!! Heb zo zin om te fietsen!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vooral als die zon gaat schijnen...hihi...

Gr. Ilone

hoi
wij hebben een fietsstoeltje van gmg,heb er nog maar 1x mee gefietst,dus nog niet veel ervaring.nu was ik afgelopen week op het cb,dus ik vragen wanneer mogen ze mee op de fiets,toen zei die arts wanneer ze zelf gaan zitten.dat doet anouk dus zelf nog niet,ze blijft wel zitten als ik haar neerzet.nou ja ben geen hele einden omgeweest.
gr petra

Hoi Petra,

Volgens mij mogen ze mee op de fiets als ze zelf een tijdje 'los' kunnen zitten!!

En dan mag je het langzaam opbouwen... Maar corrigeer me als ik fout zit hoor.

Gr. Ilone

Terug
Bovenaan