welk fietsstoeltje

A

Anoniem

Guest
hoihoi allemaal,

de titel zegt het eigenlijk al welk fietsstoeltje kunnen we het beste kopen.
aangezien dat ik met samir ook nu wil gaan fietse nu het goed weer is.

groetjes saloua

p.s heb wel gehoord dat bobike goed is maar wat vinden jullie het beste

Ons bevalt het Bobike stoeltje erg goed. We hebben zo'n bevestiging op beide fietsen zodat het zitje makkelijk van de ene op de andere fiets geschoven kan worden.

Op Marktplaats is vaak veel keus in mooie voorzitjes. Wij hebben een hele leuke met bijpassend windscherm voor een mooi prijsje kunnen krijgen!

Groetjes,
Laura

Ik heb een stoeltje van GMG, en ook dat bevalt prima.

Het ligt een beetje aan wat voor fiets je hebt, welk stoeltje je het beste kunt nemen. Op de fietsen met een verstelbaar stuur kun je het bestel een Bobike stoeltje bevesigen, dit zit niet aan het stuur zelf vast.

De stoeltjes van GMG worden aan het stuur zelf bevestigd.
Neem wel een windschermpje voor voorop, anders krijgen die kleintjes alle vliegjes ed in het gezicht.

Op marktplaats is een ruime keuze in beide merken stoeltjes voor meestal een prima prijsje.

Veel succes met het maken van je keuze.

Liefs Saskia

Hoi Saloua,

Ik heb een bobike zitje achterop en Feline zit als een prinsesje. Gaat erg goed achterop.

groetjes Mariska

Voor mij wordt het absoluut een Bobike zitje. Die zijn zo ontzettend fijn.

Wij hebben een GMG zitje voorop de fiets met windscherm  ( via marktplaats). Deze bevalt prima!
We hebben er ook een slaaprol bijgekocht, maar of deze werkt dat weten we nog niet.

Ik heb de Bobike voorzitje en ik heb ABSOLUUT GEEN SPIJT.
Ik kan normaal fietsen (niet wijdbeens ofzo) En Rik zit heerlijk n dat kuipstoeltje.
Mijn schoonzusje heeft wel de GMG en die heeft nu al spijt, nu ze de Bobike van mij heeft gezien.

Maar goed iedereen heeft zijn eigen menig hierover natuurlijk.

Wij blijven bij de Bobike!!

X Saskia
mv RIk 4-7-7

ik sluit me aan bij de mamma van Rik en meerdere moeders. Wij hebben ook een bobike. En we zijn er erg tevreden mee. Hij werkt perfect. Hij kan gebruikt worden als je een flink kind hebt en als je een klein manneke hebt zoals wij. Dus voor ons niets anders

Groetjes Karin mv Nathan 02-07-07

Terug
Bovenaan