A
Anoniem
Guest
quote: muis28 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('04-05-2008 15:08:25&apos
);
Ik heb een stoeltje van GMG, en ook dat bevalt prima.
Het ligt een beetje aan wat voor fiets je hebt, welk stoeltje je het beste kunt nemen. Op de fietsen met een verstelbaar stuur kun je het bestel een Bobike stoeltje bevesigen, dit zit niet aan het stuur zelf vast.
De stoeltjes van GMG worden aan het stuur zelf bevestigd.
Neem wel een windschermpje voor voorop, anders krijgen die kleintjes alle vliegjes ed in het gezicht.
Op marktplaats is een ruime keuze in beide merken stoeltjes voor meestal een prima prijsje.
Veel succes met het maken van je keuze.
Liefs Saskia
hoi hoi
ik heb ook een fiets stoeltje van GMG en heb ook een fiets met een verstelbaar stuur
en ik kreeg er een bevestiging bij voor aan de stuurpen dus niet aan het stuur
Ryan zit er mooi in hoor
windschermpje erbij en een slaaprolletje
nadeel van bobike vind ik het slaaprol die moet je apart bevestigen als ik het goed heb.
succes met je keuze
groetjes moekje en Ryan
Ik heb een stoeltje van GMG, en ook dat bevalt prima.
Het ligt een beetje aan wat voor fiets je hebt, welk stoeltje je het beste kunt nemen. Op de fietsen met een verstelbaar stuur kun je het bestel een Bobike stoeltje bevesigen, dit zit niet aan het stuur zelf vast.
De stoeltjes van GMG worden aan het stuur zelf bevestigd.
Neem wel een windschermpje voor voorop, anders krijgen die kleintjes alle vliegjes ed in het gezicht.
Op marktplaats is een ruime keuze in beide merken stoeltjes voor meestal een prima prijsje.
Veel succes met het maken van je keuze.
Liefs Saskia
hoi hoi
ik heb ook een fiets stoeltje van GMG en heb ook een fiets met een verstelbaar stuur
en ik kreeg er een bevestiging bij voor aan de stuurpen dus niet aan het stuur
Ryan zit er mooi in hoor
windschermpje erbij en een slaaprolletje
nadeel van bobike vind ik het slaaprol die moet je apart bevestigen als ik het goed heb.
succes met je keuze
groetjes moekje en Ryan