welk gezicht bij de naam

Deze foto staat ook in een andere topic en is zonder Rowan. Die  was op dat moment bij opa en opa en zat de krant te lezen

Ro en Annemiek (at Solar 2007)

Rowan bij opa en oma

echt schandalig heb nog
heb elemal geen mooie fotos van mij en jayla
alleen eentje dat ik net bevallen ben en dat willen jullie echt niet zien daar ben ik helemaal geel op met vette huil ogen dus die spaar ik jullie heb alleen maar fotos van jayla aleen of met haar vader of broer dus heb ik deze maar uit gekozen hier ben ik ruim 8 maanden zwanger vanb jayla en sta met haar broer

ga meteen vragen of me mannetje vanavond fotos wilt maken van ons

groetjes mariella

Na lang zoeken heb ik een beetje een leuke foto gevonden!
hihi dit zijn Reaven en mamma Nikè
Reaven was hier 1/2 jaar!!

wat een leuk topic...elke keer als ik zie dat er een nieuwe reactie is, ga ik even kijken

groetjes Yvonne

Ik ook, ben ook heel nieuwsgierig.... maar wat zag ik bij de laatste foto... sigaretjes bij het kindje.... Sorry dat ik dat weer op moet merken....
Marie-José

Ik had nauwelijks foto's waar ik zelf op sta met Suze! Komt waarschijnlijk omdat ik altijd de camera vasthoud, haha. Ik sta echt niet graag op de foto.
Gisteren samen met Suze op een schapenvachtje gelegen, gekke bekken trekken.  Na een beetje  photoshoppen is  dit  het resultaat

Dit is Mamma Paula met Tessa:   5.5 maand oud!

Dit is Pappa Remco met Tessa: 4 maanden oud
Ze wil net net zo zitten als haar vader

quote: Brittsmama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-08-2007 16:03:46'));

Ik ook, ben ook heel nieuwsgierig.... maar wat zag ik bij de laatste foto... sigaretjes bij het kindje.... Sorry dat ik dat weer op moet merken....
Marie-José

Beetje jammer inderdaad. Zie je brandende sigaretten??   wij hebben een eigen horeca bedrijf, wij wonen aan de zaak.

Ik vind het echt jammer dat hier weer over gevallen wordt, en dat ik me ook nog verpicht voel om een tegen argument te geven.

Ik dacht dat mensen elkaar hier in hun/haar waarde lieten.

Echt jammer, ik was dan misschien niet iemand die veel reageerde op de topics (is dat een goede spelling??), maar ik las wel 2x per dag alles mee. Ook zette ik wel foto's van mijn schatje hier neer, maar als ik ook nog op mijn donder krijg hier?? Is het dan nog wel leuk??

Sorry voor alle dames dat mijn sigaretten op de foto;s te zien zijn.

Groetjes Nikè

Terug
Bovenaan