Welk kindje heeft al oorbellen?

mijn dochtertje had al oorbellen toen ze 6 weken oud was.
Bij onze cultuur gaat dat gewoon zo. Ik had ze zelf ook toen ongeveer zo oud was. Hou jonger ze zijn hoe beter want dan zitten ze ook niet eraan zodat hte kan onsteken ofzoo

Hoi,

De vader van tess had graag geziend at ze bij de geboorte al oorbellen zou hebben, maar die heeft niets te vertellen, dus hier voorlopig geen oorbellen, zo rond een jaar of 5-6 dan mag ze van me, maar nu nog niet. Gister zat ze wel aan mijn oorbellen te prutsen, ze vindt het wel mooi en zal er straks vast om zeuren, maar mama houdt voet bij stuk!

Ieder zijn ding natuurlijk.

Groetjes

Nanda

Hoi!

Tja ieder zijn mening, bij een meisje zou ik het zelf pas doen als ze  zelf aan zou geven dat ze het zo graag wil, ik beslis het igg niet voor haar

nu hebben wij natuurlijk een jochie en ik houd persoonlijk niet zo heel erg van een oorbel bij een jongen, dus het hangt van Ivar of hij ooit met het verzoek thuiskomt om oorbellen, haha!

groetjes Jenneke

Echt niet gewoon. Ik vind het vrij onbeschoft/ aso  staan een klein kindje met oorbel in. Als ze later groot is dan kan ze daar zelf voor kiezen maar nu en de komende 12/13 jaar echt neit. Denk eens aan spelen en de ongelukjes die kunnen gebeuren, ach iedereen zijn eigen ding!

Ik persoonlijk hou er niet van bij die kleintjes.
Iedereen zijn ding natuurlijk.
Ik vind het bij die kleintjes een tikkeltje ordinair staan,sorry.
Als ze een jaar of 6 zijn vind ik het wel weer leuk staan...
Maar goed,ik heb twee jongens,en die krijgen er sowiezo geen zolang ik het voor het zeggen heb,dat vind ik echt geen gezicht.
Groetjes Tanja

Oke de meeste meningen zijn dus 'nee'. Bij een jongen vind ik het trouwens ook niet mooi maar ik geloof dus niet dat kindjes van 5 of 6 al weten dat ze oorbellen willen. Misschien op dat moment omdat een vriendje/vriendinnetje het heeft...

Ik twijfel wel, vind het eigenlijk wel erg leuk en dan gewoon heel kleine knopjes he..
Maar ik heb hier niks te zeggen want manlief wil het niet haha.

Ik vroeg me gewoon af wat jullie meningen waren

Bedankt,

Groetjes Kirsten

Terug
Bovenaan